Päiväkännit Facebook? Wtf...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Mä en tiedä mitä oikein teen kyseisessä ryhmässä tai kuka minut sinne laittoi, ihmettelen tässä vaan kun itsellä joka ilta FB on auki ja kun selailen niin aina samat kasvot näkyy videoissa, kuinka ne juo. Katsoin tämän ryhmän ja nyt sellainen käsitys mulla että, onko niin että ihmiset siellä juo päivittäin ja se on jotenkin cool jos juot paljon ja usein? :-D Damn, vaikka itseken tykkään nautiskella jossain Ranskassa punaviinin kanssa tai Rivieralla juoda shamppanjat, mutta että päivittäin? Elämä menisi hukkaan. Mutta voiko joku selittää minulle mitä hienoa tässä on, juoda ja näyttää kaikille että juot ja saada jotain kehuskelua, siksi että juot niin olet cool!

Mä en tiedä mitä oikein teen kyseisessä ryhmässä tai kuka minut sinne laittoi, ihmettelen tässä vaan kun itsellä joka ilta FB on auki ja kun selailen niin aina samat kasvot näkyy videoissa, kuinka ne juo. Katsoin tämän ryhmän ja nyt sellainen käsitys mulla että, onko niin että ihmiset siellä juo päivittäin ja se on jotenkin cool jos juot paljon ja usein? :-D Damn, vaikka itseken tykkään nautiskella jossain Ranskassa punaviinin kanssa tai Rivieralla juoda shamppanjat, mutta että päivittäin? Elämä menisi hukkaan. Mutta voiko joku selittää minulle mitä hienoa tässä on, juoda ja näyttää kaikille että juot ja saada jotain kehuskelua, siksi että juot niin olet cool!
Etkö sä tykkää nauttia punaviinistä ja shamppanjasta Suomessa lainkaan?

Etkö sä tykkää nauttia punaviinistä ja shamppanjasta Suomessa lainkaan?
Joskus, mutta yleensä jossain muualla kuin kotona, esim kuin shoppailen, eri asiaa jos juhlat sitten kotonakin kaikenlaista löytyy tai vieraat ja on kivaa vaikka ottaa juustot ja viinia :ROFLMAO:. Mä olen sellainen että otan enemmän kaikki irti ulkomaailla, täällä vain teen työt ja kaikkia kivaa lasten kanssa sekä treenit ja ikuinen dieetti, detoxit, hoidot ym... mihin alkoholi ei aina käy.

Mä en kyllä tiedä, en ole moiseen tutustunut.

Mutta entä jos sen idea on saada sieltä seuraa kun juo? Siis kun ei kaikilla nykyään ole viikonloppuna vapaata. Eikä jokainen halua juoda illalla tai yömyöhään koska sit menee seuraavakin päivä vitulleen.

Tai sit ne vaan ovat typeriä teinejä jotka kuvittelevat juomisen olevan hienoa.

Mä en kyllä tiedä, en ole moiseen tutustunut.

Mutta entä jos sen idea on saada sieltä seuraa kun juo? Siis kun ei kaikilla nykyään ole viikonloppuna vapaata. Eikä jokainen halua juoda illalla tai yömyöhään koska sit menee seuraavakin päivä vitulleen.

Tai sit ne vaan ovat typeriä teinejä jotka kuvittelevat juomisen olevan hienoa.
yks pariskunta kun siellä jo viikon verran päivittäin jotain videoita ja ihan vaan vahingossa huomasin :D, jostain syystä muutenkin melkein etusivulla mulla kun FB:n avaan niin se video pyörii.

yks pariskunta kun siellä jo viikon verran päivittäin jotain videoita ja ihan vaan vahingossa huomasin :D, jostain syystä muutenkin melkein etusivulla mulla kun FB:n avaan niin se video pyörii.
Ikävä kyllä Suomessa on paljon alkoholisoituneita sairaita henkilöitä. Ikävää että facebook mahdollistaa seurannan. Toisaalta voit sitten ilmoittaa viranomaisille kun he ovat ryypänneet itsensä hengiltä.

156

Koko ryhmä on parasta viihdettä mitä voi olla! Itsekin kun avaan facebookin niin siellä samat naamat aina on kittaamassa. Sitten kun ilta pimenee ja on otettu aamusta saakka niin avaudutaan ja haukutaan lyttyyn ihmiset ketkä kysyy että onkohan tuo juominen enään niin hallinnassa.. Lähdetään ryhmästä ovet paukkuen ja kohta ollaan taas kavereita kaikkien muiden denojen kanssa. Välillä järjestetään miittejä missä eri kaupunkien denat kokoontuu esim Tampereelle ja sitten tapellaan porukalla. Huikeeta :D

Koko ryhmä on parasta viihdettä mitä voi olla! Itsekin kun avaan facebookin niin siellä samat naamat aina on kittaamassa. Sitten kun ilta pimenee ja on otettu aamusta saakka niin avaudutaan ja haukutaan lyttyyn ihmiset ketkä kysyy että onkohan tuo juominen enään niin hallinnassa.. Lähdetään ryhmästä ovet paukkuen ja kohta ollaan taas kavereita kaikkien muiden denojen kanssa. Välillä järjestetään miittejä missä eri kaupunkien denat kokoontuu esim Tampereelle ja sitten tapellaan porukalla. Huikeeta :D
Juoppohulluus?

Tietenkin aloittaja juo alkoholia vain Rivieralla ja Ranskassa ja huom. ei TIETENKÄÄN mitään kuohuviiniä vaan SHAMPANJAA - hyvä että ap:n täytyy ylentää itseään juopporyhmää seuratessaankin :ROFLMAO: no eipä ole kauaa kun kittasi itsekin keskellä viikkoa ennen strippikeikkojaan, lyhyt muisti...

Minä en kehtaisi ikinä tehdä mitään niin moukkamaista ja rahvaanomaista, kuin juoda shampanjaa ulkomailla. Alle 40 000 euron arvoiseen pulloon en edes koske. Älkää te säälittävät moukat minusta piitatko, olen vain parempi ihminen kuin te ja muutenkin ylempänä arvo-asteikolla.

Ennen kyseiseen ryhmään lisäämistä en tiennyt edes alkoholista mutta sitten päätin maistaa ja hitto vie se onkin hyvää!
Nykyään tykkään juoda Lasolia ja piikittää liimaa (puuliima on parasta koostumukseltaan) vaikka olisi rahaa viinaankin.

Kyllä elämä on mukavaa!

Yhteistyössä