Päivähoitomaksu kallistui?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millipilli

Vieras
Maksoin ennen 16hoitopäivästä/kk 160euroa ja tänään tippui laatikosta uusi lasku jonka summa oli 172 euroa vaikka olin juuri vähentänyt hoitopäivätkin 14/kk eli luulin hoitomaksun laskevan 140euroon.
Onko päivähoitomaksu noussut noin paljon?! Vai sainko mä virheellisen laskun, oliko esim. laskettu niin että sen 160? sijasta 16/kk maksais 172?/kk eikä huomioitu sitä uutta sopimusta 14 hoitopäivästä??
Auttakaas nyt!

Niin siis oletuksenani oli se, että olette maksaneet täyden maksun sekä ennen että nyt. Tulorajat tosin ovat nousseet, joten voi olla, että aiemmin täyden maksun maksanut perhe selviää nyt pienemmällä maksulla.

Toinen oletukseni oli, että hoitopäivän hinta määritellään jakamalla koko kuukauden maksu 20:llä.

me oltas ennen maksettu täydet, mutta nyt kun nousi niin ei makseta lähellekkään 200?

koska ne tulorajat on noussu niin paljon. Eli vajaa 50% laskuista halpeni.

saa tienata kyllä tosi paljon että kuuluu siihen ryhmään joilla maksut nousee

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miten teilläpäin maksut määräytyy, riippuu vähän siitä.
Meillä 16pv on 75% täydestä maksusta ja 11pv 50%, eli 14 ja 16 päivää ovat saman hintaiset...

kyllä se ympäri suomen määräytyy ihan samalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täsä lukee että Maksu 100% Hoidon laajuus 100% Suunniteltu poissaolo -20% Pivähoito, läsnä ( lapseni nimi) ja 172?/kk

Mä en ymmärrä? =/

Eiks 80 % olisi 16 päivää?

Eli teillä ei tuon mukaan ole laskettu sitä vielä siihen 14 pv sopimukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja lasku:
me oltas ennen maksettu täydet, mutta nyt kun nousi niin ei makseta lähellekkään 200?

koska ne tulorajat on noussu niin paljon. Eli vajaa 50% laskuista halpeni.

saa tienata kyllä tosi paljon että kuuluu siihen ryhmään joilla maksut nousee

Ei me kyllä tosi paljon tienata, ja meillä maksut nousi periaatteessa käytännössä kyllä maksetaan vähemmän kuin ennen korotusta.