Päivähoitoasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hanne

Vieras
Mitenkähän tekis..lapset 3 w ja 1 w olleet nyt sunnuntaista asti kipeinä, ja hoidosta/töistä ollaan oltu ma-ke..huomenna pitäs mennä töihin, mutta lasten mahat molemmilla vielä löysinä, oksentaneet eivät ole kuin toissa päivinä. Mutta uskaltaako viedä hoitoon, vaikka edelleen on tosiaan tuommosta lievää ripulia. Vointi molemmilla pääosin hyvä, ehkä molemmat hivenen väsyneempiä..

Ulosteen pitää olla NORMAALIA (siis samalaista kuin lapsella yleensäkin) ennen kuin voit viedä hoitoon.
Tämä nyt jylläävä vatsatauti kun saattaa kestää viikonkin, kuulemma.
Eli EI hoitoon ennen kuin uloste normaalia!

Ei se isä oikeasti saa jäädä palkalliselle jos äiti on jo ollut mutta älkää kertoko kellekkään että toinen on jo ollut niin tuskin kukaan sitä tarkistaa. Yksi ääliö sääntö tuokin on!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän:
Ei se isä oikeasti saa jäädä palkalliselle jos äiti on jo ollut mutta älkää kertoko kellekkään että toinen on jo ollut niin tuskin kukaan sitä tarkistaa. Yksi ääliö sääntö tuokin on!!!!

no saahan se ihan laillisestikin olla perään tuon 3 päivää lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hanski:
saako isi vielä palkallisesti jäädä kotiin, jos minä olen ollut jo palkallisella sairaslomalla kahden lapsen kanssa kolme päivää?

Ei saa palkallisesti ja mutta kun lomasta neuvottelee työnantajan kanssa, kannattaa kysyä riittääkö neuvolan terveydenhoitajan lappu.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän:

Kyllä sen varmaan tietokoneelta näkee, että lasten sairastumisesta on jo pyydetty vanhemmille lomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
saako isi vielä palkallisesti jäädä kotiin, jos minä olen ollut jo palkallisella sairaslomalla kahden lapsen kanssa kolme päivää?

Ei saa palkallisesti ja mutta kun lomasta neuvottelee työnantajan kanssa, kannattaa kysyä riittääkö neuvolan terveydenhoitajan lappu.

saa isä olla palkallisesti pois myös tuon 3 päivää...

Jännä, kun tästä ollaan nyt montaa mieltä..Kumminkohan se oikeesti menee..?
Tosiaan turha varmaan käydä tästä valehtelemaan, ja kun mulla on vielä jännä työnantaja et jos oon kotona lasten kanssa niiden sairauden takia, niin miehen pitää pyytää todistus pomolta et on ollu ne päivät töissä..Eli se sais joka tapauksessa tietää et oon ollu jo kotona lasten sairastellessa sen kolme päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja gissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:

saa isä olla palkallisesti pois myös tuon 3 päivää...

häh! kumpi on nyt sit oikein??
saako olla molemmat sen 3 päivää?

No saa olla palkalla tai ei, niin poissa olette kuitenkin. Jessus! Ette tietenkään voi viedä lapsia tartuttamaan muita!!!! Joskus tuntuu, että järjen käyttö on jäänyt jonnekin historiaan. Tällaiset ihmiset saa mut suuttumaan todella.

Kuka sitä edes tietää, että sinä olet ollut kolme päivää ja mies kolme päivää perään. Ei meillä ainakaan mitään todistusta tarvita kolmesta päivästä. Meillä saa todistuksella olla sitä paitsi pidempäänkin kuin kolme päivää.

Meillä kyllä todistuksen tarttee jo yhdestäkin päivästä, jollei kesken päivän lähde.. Nyt oli tuolla isommalla tytöllä jo lähestulkoon kovaa tuo kakka, eli ei missää nimessä ripulia enää..Pitää nyt seurata tämä päivä ja sen mukaan tehhä..

Yhteistyössä