K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis, suostuuko hoitajat mka siihen, että lapsensa voi hakea jopa 12 aikaan?? Päiväuni aikaan :O
Siis, suostuuko hoitajat mka siihen, että lapsensa voi hakea jopa 12 aikaan?? Päiväuni aikaan :O.
Ite opiskelen tällä hetkellä ja tytär hoidossa pph:lla. Koulusta saatan päästä jo 12, bussien takia pääsen puolelta. Kahesti olen tyttären menny hakemaan 12 ja toisella kertaa hoitaja sitten, pamautti mulle, että nää haku ajat vois kattoo vähän tarkemmin vastaisuudessa. Täällä on päiväuni aika 12 ja pitkin hampain anto tyttären mulle mukaan. Oon koululta saanu mahollisuuden tehä lyhyempää päivää ja ois kiva saada tytär kotiin ajoissa, ehtis olla enempi yhessä. Mutta hoitaja haluaa, että tytär noudetaan kahen/puoli kolmen aikaan. Sitten noina lyhyinä päivinä haahuilen yksin tässä kotosalla ja odottelen, että pääsen kävelee tota puolentunnin matkaa edes takas, että saan tyttären kotiin. En käsitä, alussa olin todella vihanenkin toisinaan ja tuli tunne, että en saa omaa lastani vieraasta paikasta haettua kotiin ja vieras ihminen päättää mun puolesta koska on hyvä aika tulla hakemaan. Oon toisinaan vieläkin vihanen ja loukkaantunu. Kuitenkin niin, loistava tilanne että, voin lyhennettyä päivää tehä, mikä mun mielestä ois vaan tyttären etu, ei olis pitkiä päiviä. Niin, ei kun hoitaja pistää kampoihin ja näin ollen pidentää tyttären hoitopäivää. En käsitä kyllä tota :/.
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;25831603:miten ihmeessä joku ei pysty hakemaan lastaan hoidosta klo 12 koska talossa on vauva?? sen vauvan päikkäriaikako määrittelee koko perheen toiminnat? ei mennä lääkäriin, ei haeta lasta koulusta, ei päästä mummoa vastaan juna-asemalle, ei voi hakea kaupasta maitopurkkia kun vauva nukkuu? miten ihmeessä näissä perheissä oikein eletään???