E
"Ella"
Vieras
No ei meidän päiväkoti ainakaan ole auki jouluna, kiinni se on monta päivää.
Ja suoraan sanottuna ei kiinnosta ihan kamalasti päiväkodin henkilökunnan lomat. Päiväkoti on vuodessa sellaiset 6-7 viikkoa eikä kenelläkään tietämälläni ihmisellä ole lomaa töistä niin paljoa. Joten pakko varautua siihen, että varahoidolle on tarvitsijoita. Ja parempihan se kuitenkin on, että lapsikin on kotona, jos vanhemmat ovat, vaikka mitä olisi päiväkotiin jouduttu 2 kk ennen ilmoittamaan.
Mistä sinä luulet, että se henkilökunta sinne päivystävään päiväkotiin menee... niistä suljetuista päiväkodeista.
Ja kyllä se on lastenkin etu, että henkilökunta on sitten täysimääräisenä paikalla muina aikoina eikä turhaan parin lapsen takia joulun tienoilla. Siksi niitä vanhempien lomia kysellään, että saataisiin ne lasten ja henkilökunnan lomat täsmäämään. Tietysti on aina niitä, jotka eivät oikeasti tiedä ja sekin on huomioitava.