Päivää... Onkos muita väsyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
|O|O|O
Väsyttää ihan hulluna mut ei viittis millään mennä nukkumaan kun olis kaikkee tehtävää..

Meille tulee muutaman päivän päästä meidän ensimmäinen MCO :heart: Sitä jo kovasti odotan ja uuden vauvan tahtoisin jo kotiin :heart:

Onko muita rättiväsyneitä paikalla?

:wave:

Väsyttää aivan törkeästi, ja pitäis siivota ja puunata ja tiskata ja tehä ties mitä, että tulis parempi mieli. En vaan saa itteäni hereille ees teellä, kahviin en uskalla koskea. Päätäki särkee. Ärr.

Mikä ihme on MCO? :)

aamulla oli aika ràjàhtynyt olo, eikà menny oli edes kolmen espressokupillisen voimalla. mutta meni jo ohi kun rupesin hulluna pilkkomaan kaalia, paprikaa, porkkanaa ja sipulia. keinonsa kullakin ;)

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, miun tapauksessa siis. Liian myöhään valvoin, vasta 1 maissa menin nukkuu kun jumitin koneella ja aamulla ois väsyttäny.
Oikeestaan vieläkin tässä mietin että mitähän älyllistä tänään sais aikaan, ehkä ei taas mitään.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, miun tapauksessa siis. Liian myöhään valvoin, vasta 1 maissa menin nukkuu kun jumitin koneella ja aamulla ois väsyttäny.
Oikeestaan vieläkin tässä mietin että mitähän älyllistä tänään sais aikaan, ehkä ei taas mitään.

Mä katoin yhen tv sarjan ja aloin nukkuu joskus puol kakstoista. Ehkä se sitten vaikuttaa aika paljon ja nää lasten sairastelut ottaa veronsa myös.

Täällä yks väsynyt. Rv 37+4 ja yöt on yhtä vessassa juoksemista ja kyljen kääntämiseenkin herää :) Pyykkiä olen pessyt, petivaatteet vein ulos pakkaseen, mutta enpä jaksa viedä lakananvaihtoprojektia loppuun. Pitäis kai sulkea tää kone...

[QUOTE="omena";23001644]Täällä yks väsynyt. Rv 37+4 ja yöt on yhtä vessassa juoksemista ja kyljen kääntämiseenkin herää :) Pyykkiä olen pessyt, petivaatteet vein ulos pakkaseen, mutta enpä jaksa viedä lakananvaihtoprojektia loppuun. Pitäis kai sulkea tää kone...[/QUOTE]

Mun pitäs kanssa ainakin pian. Pyykkiä mun täytyy kanssa laittaa ja varmaan imuroida.. Ruokaa pitäis alkaa tekemään just nyt. et kai sitä samalla sit vähän tässä koneella keikkuu :D

Mun pitäs kanssa ainakin pian. Pyykkiä mun täytyy kanssa laittaa ja varmaan imuroida.. Ruokaa pitäis alkaa tekemään just nyt. et kai sitä samalla sit vähän tässä koneella keikkuu :D

Suostusikohan mies siihen, että palkataan meille kodinhoitaja, jotta mä voisin sit kuluttaa aikaani tässä koneella... :D Jos nyt vaikka sais noi kuivat pyykit tonne yläkertaan niin ehkä jopa inspiroituisin laittamaan ne lakanat. Ehkä...

Väsyttää. Miehellä iltaviikko, tulee vasta pikkutunneilla kotiin. Ja mä niin hönttö taas etten muka saa nukuttua ilman sitä.. Ja aamulla kuitenkin kuudelta alkaa mun työt. Onneksi tää ilta on viimeinen.. |O

Väsyttää. Miehellä iltaviikko, tulee vasta pikkutunneilla kotiin. Ja mä niin hönttö taas etten muka saa nukuttua ilman sitä.. Ja aamulla kuitenkin kuudelta alkaa mun työt. Onneksi tää ilta on viimeinen.. |O

Mä olisin ihan rikki jos mies olis yötöissä ja kun välillä tekee ilta kymmeneenki töitä ni mä oon ihan rikki :O :D

[QUOTE="omena";23001808]Suostusikohan mies siihen, että palkataan meille kodinhoitaja, jotta mä voisin sit kuluttaa aikaani tässä koneella... :D Jos nyt vaikka sais noi kuivat pyykit tonne yläkertaan niin ehkä jopa inspiroituisin laittamaan ne lakanat. Ehkä...[/QUOTE]

meillä äijä just sano, että ihan hyvin voit mennä nukkumaan joten taidan käyttää tilaisuuden hyväkseni heti kun likka on tullut hoidosta. :D

Yhteistyössä