päivä tukholmassa.. vaan mitä ihmettä siellä voisi sitten tehdä? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "una"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikuisten kanssa ostoksille kävelykadulle, museoihin esim Vasa-laiva on hieno tai kuninkaan linnaan ja onhan siel vaiks mitä ihme museoo. Vanhassa kaupungissa on myös sarjisdivari tms, jos joku sarjiksista tykkää. Tai syömään. Tai sit varaatte laivalta kauneushoitoja ja pysytte siellä.

Me ollaan kans menossa päiväks, IHANAA!!! Millaisesta pidätte?
Vanha kaupunki on melkein ehdoton kävelypaikka jos vain ilmat sallii. Muuten Drottninggatan kauppoineen, NK ja Galleria, kaikki ihan siinä keskustassa. Ruokapaikkojakin vaikka kuinka mistä valita. Oltais käyty luonnontieteellisessä museossa, mut se on kiinni kun olemme siellä :( Jos haluaa shoppailla merkkivaatteita, kannattaa suunnata Barkarby outlettiin, katso netistä.

Kuusi tuntia on toooosi lyhyt aika, mä voisin mennä vaikka kuudeksi päiväksi :D
Kauppohin, museoihin, vanhaankaupunkiin, kahviloihin...
Mutta noin lyhyen ajan käyttäisin kyllä ihan ostoskaduilla kierrellen.

kiitos hyvistä vinkeistä. shoppailija en ole, eikä oikeastaan muutkaan mukana hilluvat. eli ei mitään tavaratalokierroksia tms kiitos meille mutta vanhakaupunki kuulostaa ihanalta, ja varmaan toi vasa-museo tai kuninkaanlinna kun googlasin.

onko se vanhakaupunki kävelymatkan päässä siitä satamasta?

[QUOTE="una";24779079]kiitos hyvistä vinkeistä. shoppailija en ole, eikä oikeastaan muutkaan mukana hilluvat. eli ei mitään tavaratalokierroksia tms kiitos meille mutta vanhakaupunki kuulostaa ihanalta, ja varmaan toi vasa-museo tai kuninkaanlinna kun googlasin.

onko se vanhakaupunki kävelymatkan päässä siitä satamasta?[/QUOTE]

On todellaki, ihan lyhyt (ja helppo) matka. :)

[QUOTE="una";24779079]
onko se vanhakaupunki kävelymatkan päässä siitä satamasta?[/QUOTE]

Viikkarilla mentäessä on lyhyt kävelymatka, Silja menee lähes toiselle puolen Tukholmaa josta pääsee kyllä helposti metrolla gamla staniin.

Itse tässä punnitsen josko sen laivamatkan tilais. En oo koskaan yksin Tukholmassa ollu, vähä jännittää :D
Itse en varmaan ehdi sitä 6 tuntia maissa olla. En ensinnäkään jaksa herätä kukon laulun aikaan, ja sitte toiseksi olen niin hermoheikko että haluan olla takas terminaalissa tuntia ennen ku ois tarvis, muuten kuitenkin eksyisin ja jäisin laivasta :D

Eli ei kai sitä kannata paljoa muuta suunnitella kuin mennä vanhaan kaupunkiin? Siellä pystytetään joku joulutori nyt perjantaina, ja tarkoitus ois lähtä tossa parin viikon päästä. Netistä olen lukenut että siel ois jo aika jouluista heti isänpäivän jälkeen?

Yhteistyössä