Päivä, jolloin kaikki ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Kun kenenkään ei tarvitse sanoa tai tehdä mitään erityistä ja silti vaan ärsyttää. Ulkona on kamala keli, viime yönä en nukkunut lähes ollenkaan...

Murrr...:mad: Inhoan itseäni, kun olen kärttyinen ja saa jatkuvasti miettiä mitä suustaan päästää, ettei vaan sanoisi asiattomasti kenellekkään. Kun sitä vain toivoisi päivän loppuvan.

onneksi päivää piristää, kun UPS toimittaa mun paketin tänään

Mites muilla on päivä mennyt? :)

:hug: Kyllä se siitä. Niin tuttu tunne.

Mitäs tässä. Sitkeä flunssa jatkuu toista viikkoa :snotty:. Ottaa pattiin kun olo on puolikuntonen ja räkänen, eikä pääse kunnolla lenkkeilemään koiran kanssa. Ei oikein jaksas keskittyä mihinkään mihin pitäs.

Se piristää et äippä lupasi tulla kuskaamaan mut vähän pitemmälle ruokakauppaan. Lähikauppa on älyn kallis ja ois ihan kaikki loppu ni tarttis ostaa kunnon ruokavarastot ja en ny puolikuntosena jaksas raahata niitä kasseja sieltä asti.

:hug: Kyllä se siitä. Niin tuttu tunne.

Mitäs tässä. Sitkeä flunssa jatkuu toista viikkoa :snotty:. Ottaa pattiin kun olo on puolikuntonen ja räkänen, eikä pääse kunnolla lenkkeilemään koiran kanssa. Ei oikein jaksas keskittyä mihinkään mihin pitäs.

Se piristää et äippä lupasi tulla kuskaamaan mut vähän pitemmälle ruokakauppaan. Lähikauppa on älyn kallis ja ois ihan kaikki loppu ni tarttis ostaa kunnon ruokavarastot ja en ny puolikuntosena jaksas raahata niitä kasseja sieltä asti.

:hug: toivottavasti flunssa paranee pian!

Mua ärsytti eilen kaupassa käyminenkin, hieman tuli äksyiltyä miehelle, mutta pyysin anteeksi käytöstäni :ashamed:

Mä olen viimeisilläni raskaana ja hirveä flunssa päällä, tuntuu että kurkku muurautunut umpeen.

Saatiin tietää äskettäin, että meidän pitää muuttaa pois tästä nykyisestä vuokra-asunnosta omistajan vaihtuessa. Löysimme rauhallisemmalta alueelta perheellemme sopivan, uudehkon vuokraneliön, jossa olisi palvelut lähellä ja kaikki kohdillaan, ja tänään aamulla soitin asunnosta, niin meni juuri pois listoilta, kun se oltiin juuri vuokrattu. Harmittaa niin vietävästi, täälläpäin vuokraneliöt hyvältä alueelta ovat kuin kiven alla :(

Tänään ei oo hyvä päivä

Joskus on tuollaisia päiviä kun kaikki ärsyttää, mutta onneksi se ei tosiaan oo mikään pysyvä olotila. :)silloin kun tuollainen olo iskee, haluis vaan olla ihan rauhassa yksin ja purkaa ärtymystä vaikka liikuntaan.

No, aamu ja aamupäivä on mennyt kivasti, mutta nyt alkaa jo kyllästyttää kun kaikki yöt menee herätessä tunnin, max kahden tunnin välein vauvaa syöttämään. Nyt mennyt näin 4 viikkoa, ja viime yönä pilkin kun vauva öli sylissä. Ja tämä heräämistahti taitaa jatkua vielä tovin jos toisenkin. Muuten vauva aika on kivaa, mutta yösyöttöjä en tule kaipaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27579289:
uus nyrkkeilysäkki, säkkihanskat, hammassuojat ja vaikka mitä kivaa :D

Ooooooooooo..........hos! :D

C49D41F9C278AA78A7A87346BCE7.jpg

Ja alkuperäiseen kysymykseen vielä viitaten, että tällaista tää elämä on ollut siitä asti kun alkoi teininä hormonitoiminta pelittämään. Veetutuspäivät on osa elämää. Niihin täytyy suhtautua sallien, koska se et yrittää paeta ja niitä kieltää vaan pahentaa kaikkea. Ehkä parasta on se, että lähimmäiseni tajuaa eikä pahenna mun oloani vaan ymmärrystä saan osakseni kun enhän mä itse päätä et hei tänään mulla on paska päivä! ;)

Mulla on samanlainen olo. Flunssa koittaa iskeä sitkeesti, vaikka miten yritän sitä saada huidottua pois. Iltavuoroonki pitäis lähteä, eikä kiinnostais yhtään heilua siellä kymmeneen asti illalla, mut pakko se on. Yks kaveri soitti ja juteltiin puolisen tuntia puhelimessa, se sentään piristi vähän mun päivääni :) Onneks on enää kaks iltaa ja sit viikonloppu, eiköhän ne jakseta.

Kyrsii täälläkin. Kolme vanhinta lasta on rokotettu vesirokkoa vastaan, mutta eiköpä tuo toiseksi vanhin saanut sen siitä huolimatta. Poikaa harmittaa kun ei pääse päiväkotiin ja äitiä huolettaa ja risoo kaksikuisen vauvan tuleva vesirokko (jolta isojen sisarusten rokotusten olisi periaatteessa pitänyt pientä suojata). Saa nähdä selvitäänkö näppylöillä vai päädytäänkö sairaalahoitoon...

Yhteistyössä