Paistopussilla vai ilman?

Miten teillä paistellaan kinkku? Minä käärin folioon kunnolla ja sitten uuniin 200 astetta ainakin tunti, sen jälkeen 125-150 loppuaika.
En ole koskaan oppinut tuota paistopussia käyttämään, teen niinkuin äitini on aina tehnyt. :D

Sirkkeli
Siis ihan varmasti mulla luki tossa otsikossa että pölypussilla vai ilman :O Ja olin tulossa sanomaan, että mun pölupussiton imuri on ihan pätevä...
Tohon kinkkuasiaan en osaa sanoa mitään. Outoa, taatusti luki pölypussi...

Fleur de la Cour
En paista kinkkua, meillä huolehditaan enempikin tuosta että kuinka kauan savukala on savustuspöntössä ettei kuivu eikä suinkaan mietitä kinkkua. Paitsi sen verran nyt mietitään, että palvaamosta haetaan kinkun palanen.

CCC
Ookko ylimielinen aina vai riivaako sua joku, Fleur da la Cour?? Pitääkö sitte vastata kysymykseen jos vastauksen laatu on että v'ttu mitään kinkkuja paistella,me vedetään kalaa??

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja CCC:
Ookko ylimielinen aina vai riivaako sua joku, Fleur da la Cour?? Pitääkö sitte vastata kysymykseen jos vastauksen laatu on että v'ttu mitään kinkkuja paistella,me vedetään kalaa??
Voi hirveesti anteeksi, kulutan aikaani palstalla ja on varsin tylsää jo tähän aikaan kun on hiljaista. On vähän hintsusti noita kysymyksiä joihin vastata. Minua ei riivaa sitten yhtään mikään, olen varsin tyytyväinen itseeni. Toki saatan olla ylimielisen oloinen, koska tämä palstalla notkuminen on oikeastaan hyvin, hyvin aivotonta, olen vaan niin tottunut tulemaan tänne etten osaa olla poissa, vaikka täällä on niin yksinkertaisen typerää useimmiten.

Yhteistyössä