paistijauheliha

• Viestiketjun aloittaja jauhis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja (s)karppi kotäet:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Juu, mä söin noin reilu puoli vuotta, siinä ajassa paino PUTOSI 20kg :)
Ootko nyt siirtyny takas hiilarisempiin ruokiin? Onko paino pysyny samassa?
No periaatteessa joo, mulla alko viimeset 10kg jumimaan, ajattelin ihan koemielessä koittaa mitä käyn jos edelleen syön perunan ja pastan sijasta( ja riisin ) salaattia ja vihanneksia, mutta lisään ns hyviä hiilareita, siis ruisleipää ja puuroa. Saas nähdä miten akan käy.

(s)karppi kotäet
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Täytynee alkaa lisäämään voita ruokiin siis.
..ja jättää hiilihydraatit vähemmälle. Kuten ehkä huomasit, esimerkki ruuassa ei ollut lainkaan perunaa / pastaa / viljoja.

Muuten varmasti paino nousee, jos nykyisen ruokasi lisäksi laitat kimpaleen voita..

(s)karppi kotäet
No periaatteessa joo, mulla alko viimeset 10kg jumimaan, ajattelin ihan koemielessä koittaa mitä käyn jos edelleen syön perunan ja pastan sijasta( ja riisin ) salaattia ja vihanneksia, mutta lisään ns hyviä hiilareita, siis ruisleipää ja puuroa. Saas nähdä miten akan käy.
Eli pudotit eka 20kg, ja nyt vielä tämän viimeisen 10kg katsot enemmillä hiilareilla?

Mulla lähteny nyt 7kg, joista reilu puolet vhhlla. Alle 50g / pvä siis.

Eli pudotit eka 20kg, ja nyt vielä tämän viimeisen 10kg katsot enemmillä hiilareilla?

Mulla lähteny nyt 7kg, joista reilu puolet vhhlla. Alle 50g / pvä siis.

jep, eli siis rasvaa vähennän kanssa( eläinrasvaa ja kermojen käyttöä katson kanssa, mutta en mitään kevytjuttuja ala käyttämään kuitenkaan) ja tavallaan niiden tilalle hyviä hiilareita, ja jos paino ei ala putoamaan tai jumii niin siirryn takasin vähähiilariselle.

Onnea sullekin :flower:

(s)karppi kotäet
jep, eli siis rasvaa vähennän kanssa( eläinrasvaa ja kermojen käyttöä katson kanssa, mutta en mitään kevytjuttuja ala käyttämään kuitenkaan) ja tavallaan niiden tilalle hyviä hiilareita, ja jos paino ei ala putoamaan tai jumii niin siirryn takasin vähähiilariselle.

Onnea sullekin :flower:
No hianosti oot kyl saanu tippuun! Lycka till vaa viimosille kiloille - ne on ne kaikkein tiukimmat!

Yhteistyössä