T
tollo
Vieras
Olivat siin huoneenlämmössä noin 30 astetta kolme tuntía ja nyt laitoin ne jääkaappiin. Uskaltaako niitä vielä syödä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Voisin syödä.
Jos teen uunissa jotain kanalaatikkoa, niin kyllä sekin on pöydällä vähintään 3 tuntia kunnes paan sen jääkaappiin.
Ja eilen tein lihamurekkeen klo 17 pintaan valmiiksi ja kaappiin laitoin sen vasta klo 22 pintaan...söin sitä tänään ja elossa olen edelleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Voisin syödä.
Jos teen uunissa jotain kanalaatikkoa, niin kyllä sekin on pöydällä vähintään 3 tuntia kunnes paan sen jääkaappiin.
Ja eilen tein lihamurekkeen klo 17 pintaan valmiiksi ja kaappiin laitoin sen vasta klo 22 pintaan...söin sitä tänään ja elossa olen edelleen![]()
joo mut se myrkytys tulee vasta huomen aamulla.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Voisin syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja iisa:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Voisin syödä.
Sulla on rautamaha. Teidän perhe on ajanmyötä tottunut melko suuriin bakteerimääriin ruuissa. Eli teidän ruuansulatus pilkkoo ja tappaa ne bakteerit. Mutta henkilö jolla ei ole niin hyvä vastustuskyky ja tottumusta tuommoiseen, saa varmasti ruokamyrkytyksen!
Tuttavapiiriini kuuluu perhe joka myös säilyttää about 5tuntia jauheliharuokaa pöydällä huoneenlämpöisenä hellan päällä, ja sitä syö koko perhe kun ehtii. Eikä ne ole vatsa sekaisin. Mutta jos mä syön siellä jotain, olen saman tien ripulilla. Mun vatsa ei kestä semmoista bakteerimäärää. Ulkomaillakin saan heti ekana turistiripulin, eli vatsani ei kestä erilaista suurta bakteerikantaa. Joillekin taas ei ikinä tule mitään vaikka syövät samaa ruokaa. Miettikääs tätä kun annatte ohjeita jostain tuntimääristä milloin voi syödä ja milloin ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:No minä ainakin söisin vielä.