Painukaa etelään jos helle haittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua ottaa ihan suunnattomasti päähän nuo valittajat. Täällä ei käytännössä ollu kesää viime kesänä lainkaan. Koko kesän tuli vettä ja oli kylmä. Nyt muutaman päivän hellettä ni koko kansa vikisee.

Talvella on liian kylmä ja kesällä liian kuuma. Syksyllä liian sateista ja keväällä loskaista. Kyllä säävalittaja keksii aina jotain mikä on persiillään! Nautitaan nyt helteistä kun niitä kerrankin suodaan :)

+20, puolipilvistä ja kevyt tuuli olis aika täydellistä.

+30 on ihan liikaa, varsinki jos pitää mennä sinne ulos eikä oo ees kunnollisia hellevaatteita ehtiny hankkimaan kun ei tähän aikaan ruukaa näin kuumaa olla ainakaan näin monta päivää.

[QUOTE="ilmariina";28549558]Minua ottaa ihan suunnattomasti päähän nuo valittajat. Täällä ei käytännössä ollu kesää viime kesänä lainkaan. Koko kesän tuli vettä ja oli kylmä. Nyt muutaman päivän hellettä ni koko kansa vikisee.[/QUOTE]

Täällä on ollut useampi viikko hellettä. Joka ikinen päivä, aamusta iltaan. Minä joudun kuuntelemaan kaiket syksyt ja talvet muiden ruikutusta niin ruikutan kyllä helteestä jos siltä tuntuu.

Hei ap, maksatko mun palkan jos muutan?

ja miks ihmeessä kaikkien olis pakko tykätä helteestä? Mä inhoon sitä yhtä paljon, ku joku -20 pakkasta. Tykkään taas paksusta lumikerrokseta ja pakkasta -15 :P Niin

[QUOTE="mami";28549872]Talvella on liian kylmä ja kesällä liian kuuma. Syksyllä liian sateista ja keväällä loskaista. Kyllä säävalittaja keksii aina jotain mikä on persiillään! Nautitaan nyt helteistä kun niitä kerrankin suodaan :)[/QUOTE]

Minen valita mistään muusta ko helteestä. Mulle kelpaa -50 asteen pakkaset jos sellasia nakataan. Mulle kelpaa vaikka 12kk monsuunisatteet ja ukkosmyrskyt. Mulle kelpaa loskat ja paskat ja lumet ja hanget mut perkele mie INHOAN HELLETTÄ. PISTE. Että minusta ei ainakkaan tartte kenenkään sanoa että mikkään ei kelpaa... Valitan säästä vain sillon ko on aihetta, eli helteellä. Jota on täälä lapissa kestäny kiitos ihan tarpeeksi tälle kessää...

• Tykkää
Reactions: purjosipuli

Yhteistyössä