painosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
oon 163,5 cm ja painan ikävä kyllä melkein 80 kiloa (no joku78) . Ennen olin tosi hoikka....siitä on jo aikaa. Minua näkemättä heittäkää jotain, paljonko olisi hyvä saada pois painoa. En näytä tietynlaisissa vaatteissa kovin lihavalta ja jotkut joskus toteaa, etä hei ootpa hoikka/hoikistunut, kun jotain tiettyä päällä. Tavallaan tuo ärsyttää, kjoska ei minusta nyt hoikkaa saa parhaalla tahdollakaan....En kyllä vailta/päivittele painoani muille, et tiedä sit miksi sanovat...

Tiedän painoindeksit ja muut, mutta minkä verran sinä haluaisit painaa minun pituisena?

mä painan tällä hetkellä juuri saman mittaisena kuin sinä, 66,5kg. oon nyt jo hoikan näköinen, mutta ajattelin ehkä 8kg tiputtaa. Ei siis mikään välttämättömyys olis. Mulla jotenki jakautuu tosi hyvin noi kilot.

Etsä mikään kovin iso vielä ole ja tietyissä vaatteissa näytätkin varmaan ihan sopusuhtaiselta.
Eli vaikk et lahtuisikaan, etsä pahan kokoinen ole.
Mutta jos ITSE haluat, niin koita alle 7 päästä.
Mä olen 164cm ja painan 56kg ja olen tosi pikkuinen.

Paino ei kerro kaikkea. Mikä sun vyötärönympärys on?

No ehkä joku 53-55 kelpais mulle.

Tuo ON tosi ärsyttävää että joku huomauttaa että olet hoikistunut jos ei ole! Siitä tulee sellainen olo että mitenkä kamalan lihavana se on mua mielessään pitänyt!

Yhteistyössä