Painosta rv 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumimamma

Vieras
Kertokaapa kuinka paljon teillä on paino noussut noin raskauden puoliväliin mennessä? Mulla menossa 20+3 ja painoa tullut 2-3 kg, riippuu ihan päivästä. Hellepäivänä näyttää että painoa on kg enemmän kuin muutoin. Missäs vaiheessa se paino alkaa nousta ennemmän? Aika normaalisti olen ruokaa vetänyt napaani, ei mikään hirmu nälkä ole mutta namit ja pullat kyllä maistuu. Ihanaa odotusta kaikille, nauttikaa masusta!

Mulla on tullu painoa aika vähän (mikä on kyllä ihan hyvä juttu). Rv 22 painoa oli tullu yhteensä 700g, nyt rv 27 ja painoa tullu yht. 3,5kg. Kyllä se painon nousu tästä taitaa kiihtyä.

Mulle oli vk 20 tullu vajaa kaksi kiloa, sitten se vähän tippui. Mutta vain lähteäkseen kunnon nousuun! Nyt viikkoja on 26+5 ja ensi viikon neuvola kauhistuttaa. Olen mielestäni syönyt ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti mutta tunnen (ja näen peilistä), että posket on alkanut levitä. Joten ainakin minun kohdallani varsinainen nousu on alkanut näillä viikoilla.

Kaivan neuvolakortin ja vastaan...joo,rv 18 paino oli noussu reilu 3 kiloa ja rv 22 reilu 6 kg.Mulla noussu aika vauhdilla koko raskausajan.Nyt menossa 37+3 ja tullu 18kg,taitaa tuo 20 kg mennä helposti rikki...

Yhteistyössä