Painosi ja pituutesi vkolla 36-37

Ihan vaan mielenkiinnosta haluisin tietää muiden odottajien kokoja =) Itse olen nimittäin ylipainoinen ja nyt tullut yhteensä painoa n.16 kiloa. Painoni on nyt 95,5kg ja pituuteni on 155cm. Mulla on todella paljon turvotusta jaloissa ja käsissä ja lääkäri sanoikin että paino on noussut sen takia noin kovasti. Ja verenpaine on koholla. Onko muita ylipainoisia odottajia? oletteko jaksaneet hyvin? Jäin itse sairaslomalle jo huhtikuun alussa alaselän takia, en pystynyt käyttämään tukivöitä yms. koska minulla oli jo alussa korkea verenpaine.
 
En nyt jaksa muistella niinkään painoja paljonko olen painant, mutta painoa on joka raskaudessa tullut ihan kiitettävästi (kamalat turvotukset!!!).
Ekassa +20kg (syntyi 40+5), tokassa +16kg (syntyi 38+4) ja kolmannessa +30km (syntyi 41+1)...nyt yritän parhaani mukaan toppuutella painontuloa :whistle:
Onneksi se on aina ihan kohtalaisesti pudonnut myös =)
 
Ikuisesti alipainoinen minä :wave: Vkoja 36+ ja pituus 164 paino 62. Raskauden aikana saanut ihmeen kautta haalituksi n.15kg ja silti valitetaan että liian vähän on tullu. Turvotusta ei ole ollut ollenkaan, eikä musta huomaa ku mahasta että odotan. Samat tikkujalat ku aina ennenki, mut hirvee pötsi :LOL:
 
Mulla rv 36+5 ja painoa tullut noin 13kg. Tosin viimeksi oli laskenut puolisen kiloa, ilmeisesti kun olin neuvolan ohjeiden mukaan syönyt nestettä poistavia ruokia ettei turvotus olis käsissä+jaloissa ihan niin paha.

Olen 153cm pitkä ja painan nyt siis 63kg. Pahinta on se, että mieheni on mua 20cm pitempi ja todella hoikka eli painaa enää vain kuutisen kiloa mua enemmän! Saa nähdä saanko sen vielä kiinni :LOL:
 
Mä oon kans 155 cm ja rv. 37 paino 74 kg. Aika paljon sitä on tullut lisää, varsinkin tässä loppuvaiheessa. Osaksi turvotusta, osaksi kai sitä kun ruokahalut on samat kuin ennenkin mutta ei tule paljoa kulutettua kun ei voi oikein muuta tehä kun sohvalla makailla.
 

Yhteistyössä