Painosi 7kk synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mame"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mame"

Vieras
Painoin 58-64kg ennen raskautta, 79kg viimeissilläni, 74kg kotia päästyäni, nyt painan 66. Vyötäröllä ei ole kuin 2senttiä enempi kuin vajaa 7kk sitten.

En kuvittelut että tässä näin kauan menisi.. Imettämisen toki olen lopettanut nyt vasta, olen ollut kokonaiset 4päivää imettämättä, kun tyttö on niin vilkas ettei enää malta olla tissillä :( :( :( Joten jonkin sortin "laihuttamisen" olen alottanut vasta nyt...

Lähtöpaino oli 50 kg, raskauden viimeisellä viikolla 63 kg ja kolmen kuukauden päästä synnytyksestä painoin taas 50 kg. Olen liikkunut tosi vähän ja syönyt normaalisti. Imetyksen lopetin kun vauva 5kk.

Painoin ennen esikoisen raskautta 56kg. Vuosi synnytksen jälkeen painoin 65kg. Nyt 8kk toisen synnytyksen jälkeen painan 71kg.

Laihdutan sitten kun jaksan miettiä jotain ylimääräistä.

Ekassa raskaudessa painoin kotiuduttuani 84kg. Lähtöpaino 60kg. 7kk synnytyksestä 68kg. Tämä siis esikoisesta.

Raskauduin uudestaan ja paino tällöin 65kg(esikoinen vuoden vanha) painoin kotiutuessa 80kg. 7kk synnytyksestä painoin 64kg. Tänään kuopus täytti vuoden ja painan 61kg. Jostain syystä toisella kierroksella lähti paio helpommin... ehkä koska ei oikein ehdi syödä :kieh:

Paino ennen 49kg, paino ennen synnytystä noin 60kg, paino neljä kuukautta synnytyksestä 49kg. Näin toisen kanssa. Esikoisen lähtöpaino pikkasen enempi ja tippui todella alas nopeasti (n.46kg). Enkä tee siis mitään. Imetän ja syön. Elän normaalisti. Ja kärsin heikotusta koko ajan, kun paino tippuu liikaa.

Ennen raskautta 64kg ja 7kk sen jälkeen olin jo pitkään ollut 60kg ja sen alle. Olin joku vesi-ilmapallo ilmeisesti... Eli suomeksi, mulla oli tosi paljon nestettä kehossa ja sen ylimääräisen mitä sain, laihduin nopeasti kun oli paha olo pitkään enkä syönyt paljoa...

Yhteistyössä