Painoo ja pituutta ja plaa plaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Miten täällä ei ymmärretä, että se peilikuva kertoo paljon enemmän kun vaaka. Mä olen pitkä 158cm ja tällä hetkellä painan 54kg ja olen elämäni kunnossa, vielä koitan ehkä muutaman kilon saada lisää painoa. Mutta, mä voisin olla kropaltani ihan erilainen täysin näillä samoilla lukemilla, laiha läski siis. Jos mäen urheilis ja treenais lihaksia niin mä näyttäisin täysin erilaiselta.
Urheilkaa, syökää hyvin, unohtakaa ne ihmeelliset dietit, rakastakaa itseänne :heart:

Vähän vaikee luottaa peilikuvaan jos näkee siinäkin vain läskin.

Oksettavan, vastenmielisen läskin. Jolle mies sanoo vaan säälisä, ruuasta, puhtaista vaatteesta ja pillusta että on kaunis.

Ja noi mitat kertoo niin vähän, täällä on moni mua 15cm pidempi, painaa saman verran kun minä ja sanoo olevansa läski, uskomatonta. Mä en edes tällaisena kääpiönä ole yhtään lihava :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ja noi mitat kertoo niin vähän, täällä on moni mua 15cm pidempi, painaa saman verran kun minä ja sanoo olevansa läski, uskomatonta. Mä en edes tällaisena kääpiönä ole yhtään lihava :)

mä olen 162cm ja painan 55kg ja olen totaallinen läski!! Inhoan kroppaani!!! En söisi ellei olisi pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oksettavan, vastenmielisen läskin. Jolle mies sanoo vaan säälisä, ruuasta, puhtaista vaatteesta ja pillusta että on kaunis.

No tämä ohje on sitten erityisesti sinulle.
Tee asialle jotain- rakasta itseäsi. Peilikuva lähtee paljolti asenteesta, se hymy ja se ulkonäkö. :hug:

mä olen 162cm ja painan 55kg ja olen totaallinen läski!! Inhoan kroppaani!!! En söisi ellei olisi pakko.

Niin jos unohdetaan ne mitat..... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Tee asialle jotain- rakasta itseäsi. Peilikuva lähtee paljolti asenteesta, se hymy ja se ulkonäkö. :hug:

Ei pysty rakastaa ittiään jos ei pisä olemuksestaan.

Inhota kyllä voi.

Mä olen aina koittanut saada painoani pois mitä ihmeemmillä keinoilla. Muutama lisäkilo ollut monia vuosia. Vuoden vaihteessa aloitin aktiivisen liikunnan ( kuntosali, jumppa, jne.) Ja on kyllä ollut mun elämäni parhaimpia päätöksiä. Hitaastihan se läski lähtee, mutta pikku hiljaa kuitenkin. Ja keho muutenkin muokkautuu. Voi syödäkin sallivammin, kun kuluttaa enemmän. Ja liikunnallisella elämäntavalla on miljoona hyötyä. Sitä jaksaa hyväksyä peilikuvansakin paremmin, vaikka vähän läskiä olisikin.

Ja mun mielestä monelle sopii pieni pyöreys :) ei kaikkien tarvii olla samanlaisia, mä en edes haluais olla pitkä ja laiha, pieni ja sievä sopii mulle paljon paremmin :wave: Hyvä oli lähtee sisältä päin!

Ja vielä, mä uskon että nää karppaukset jne. saattaa pudottaa kyllä painoa, mutta sitten se, onko sulla hyvä olla sillä ruokavaliolla?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Ei pysty rakastaa ittiään jos ei pisä olemuksestaan.

Inhota kyllä voi.

Sulta jää nyt oleellinen ymmärtämättä.
TEE sille peilikuvalle jotain. Tuo mitä tarkoitin tuolla asenteella hymystä (rakastan itseäni) ja ulkonäöstä(ellen pidä teen sille jotain).

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä olen aina koittanut saada painoani pois mitä ihmeemmillä keinoilla. Muutama lisäkilo ollut monia vuosia. Vuoden vaihteessa aloitin aktiivisen liikunnan ( kuntosali, jumppa, jne.) Ja on kyllä ollut mun elämäni parhaimpia päätöksiä. Hitaastihan se läski lähtee, mutta pikku hiljaa kuitenkin. Ja keho muutenkin muokkautuu. Voi syödäkin sallivammin, kun kuluttaa enemmän. Ja liikunnallisella elämäntavalla on miljoona hyötyä. Sitä jaksaa hyväksyä peilikuvansakin paremmin, vaikka vähän läskiä olisikin.

Juuri näin, juuuuuurikin näin.

Mä olen painoindeksiltäni just ja just normaalipainon rajoissa. Aikasemmin se tuntu musta vähältä - sitten kun aloin laihduttaa, ja laihduin nykyisiin mittoihin, se alkoikin tuntua paljolta. Mutta nyt kun olen alkanut kuntoilla, niin se tuntuu just sopivalta :laugh: ..eli hyväksyn itseni paremmin tällaisena kuin olen, kun muutoin pidän itsestäni huolta.

mitä hittoa!! et todellakaan ole mikään läski.. tyhmä olet kun nuin ajattelet!

Ja mun mielestä monelle sopii pieni pyöreys :) ei kaikkien tarvii olla samanlaisia, mä en edes haluais olla pitkä ja laiha, pieni ja sievä sopii mulle paljon paremmin :wave: Hyvä oli lähtee sisältä päin!

Ja vielä, mä uskon että nää karppaukset jne. saattaa pudottaa kyllä painoa, mutta sitten se, onko sulla hyvä olla sillä ruokavaliolla?

mulla ainakin on hyvä olla tällä ruokavaliolla. tosin en ole kauhean tiukasti karppi.

ja kummasti sitä osaa itsestään tykätä enemmän kun painoa on tippunut, muutkin on huomanneet eron mielialassa. ja mä en haluakaan "liian" laihaksi koska tiedän että pieni pyöreys sopii mulle. siihen pieneen pyöreyteenkin on vielä matkaa mutta päivä kerrallaan...

Kyllä on. Parempi kuin "virallisterveellisellä". Eli siksi mä edelleenkin olen "ruokavaliolla", vaikka painoa en oikeastaan enää pudotakaan, koska olo on niin mainio.

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

Kyllä on. Parempi kuin "virallisterveellisellä". Eli siksi mä edelleenkin olen "ruokavaliolla", vaikka painoa en oikeastaan enää pudotakaan, koska olo on niin mainio.

Joo, kyllä mullakin on olo ollut tosi pirteä ja hyvä tän "ihmetyperädieetin" aikana! Paljon energisempi ja hyvätuulisempi oon ollu ku aiemmin, kun en "karpannut". Miks ei olis hyvä olo? Sä oot itekin sanonut, että et edes tykkää pastasta jne. :D

Pitäis tosiaan alkaa harrastaa sitä liikuntaa taas.

Yhteistyössä