painonvartijoihin kesäkuussa,löytyykö palsta tukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roosanäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

roosanäiti

Aktiivinen jäsen
15.03.2008
2 375
0
36
eli mulle tehty kevään aikana kaksi inseminaatio (olen vauvaa hankkimassa yksin) tulosta ei valitettavasti tullut, tänään tuli täti ja seuraava hoito tehdään vasta elokuussa, nyt päätinkin että hyödynnän kesän ja yritän päästä ylikiloista eroon, en ehkä kaikista mutta osasta, tiputettavaa olisi noin 20 kg eli ihan hirmusti, mutta jos sen kympin saisi edes tässä kesällä pois.. eli löytyykö muita jotka aloittamassa elämäntapa muutosta?? olisi kiva saada tätäkin kautta tsemppaajia.. ja vertaistuki on aina parasta =) itse harrastan tanssia ja teen fyysistä työtä, paino on silti päässyt nousemaan , vielä 8 vuotta sitten olin liiankin pieni, mutta siis toivottavasti löytyy joku kiva kaveri mukaan pudottelemaan... :wave: =)

mullekin tehty inssi ja oottelen parhaillaan tulosta.. jos ei tuu (vieläkään) toivottuaq tulosta niin oon miettinyt painon pudottamista mutta en vielä tiedä millä tavalla..

aivan no ehkä tässä ketjussa voisi olla erilainen otsikko, tyyli on vapaa kunhan tavoite olisi sama, eli laihtua.. =) toivon kuitenkin että sulla inssi tärpännyt, jos ei niin täällä on ketju odottamassa... =)

mulla on inssi edessä, varmaankin tällä viikolla jo.
mutta tuskin tärppiä tulee koska reippaasti olen ylipainoinen minäkin... motivaatiota ei meinaa sit millään löytyä laihduttamiseen, vaikka vauvakuume on kova...
enkä toisaalta tiedä jos "jaksais" pisteitäkään laskea, tehokastahan se on. ja painoa on pakko saaha pois....

hei..ketjun aloittajalle kävi köpelösti, kuvittelin vatsan nippailut menkkakivuiksi ja olo oli muutenkin sellainen et inssi mennyt pieleen, eilen kuitenkin testasin kun ei menkkoja kuulunut ja tuli niin puhdas plussa molemmilla kerroilla, että jos kaikki mennee hyvin, niin painoa tiputetaan sitten seuraavana kesänä... =) onnea matkaan teille, sekä painon tiputukseen mutta etenkin vauvaprojektiin...

Yhteistyössä