Painonvartijoiden imetyspisteet ja niiden toimivuus?

Olen saanut vauvani ja nyt tahtoisin korjata ruokavalioni kuntoon. Olen huomannut että imetyspisteet toimii reilummin ylipainoisilla äideillä, olen ollut ryhmäavustaja ja vaakalla. Mutta nyt heräsi kysymys että voiko paino tippua kun syön 31p/pvä. pituus 162cm paino 69kg eli ei suurensuuria määriä. Onko täällä mahdollisesti joku jolla asiasta kokemusta, pisteet kyllä riittää kun on tottunut ennen raskautta 20-22p/pvä. Ja nyt pitäisi ahtaa siis vielä enemmän kun raskausaikana?

Siis toimiiko?

T:Heidi81 joka nyt toista päivää pojoilla...
 
Mä oon nyt laihduttanu imetyspisteiden kanssa kolmatta viikkoa ja kyllä paino putoaa. Saisin syödä normaalisti 23 pistettä, siis ilman imetyspisteitä, mut nyt lisäsin siihen 7p. kun vauvan pääasiallinen ravinto on vielä rintamaito mut maistellaan jo kiinteitä. Kahdessa viikossa putos 2,5 kg eli kyllä toimii. Imetys vie niin paljon energiaa et lisäruoka ei häiritse painonpudotusta. Pudotettavaa mulla on tosin n. 20 kg eli on mistä ottaakin... ;)
 
Olen itse 10pvä ollut pisteillä ja tänään näen että onko suunta edes oikea, syön itse 30-31p/pvä. Ja pisteet ilman imetystä olisivat 21p/pvä. Pudotettavaa olisi mulla n.10kg, tosin nyt mahdun jo omiin housuihin kokoa 38 ja tavoitteena olisi päästä 34-36 jota olin ennen raskautta. silloin painoindeksi oli 23. Ja nyt on noin 26. Olen aika luottavainen pudotuksen suhteen nesteet on ainakin tehokkaasti poistuneet...

T:Heidi81
 

Yhteistyössä