Painonvartijat, tuntuuko teistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme ja kumma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme ja kumma

Vieras
..koskaan siltä että en voi laihtua kun syön näin paljon. Siis ihan pisteiden mukaan olen syönyt mutta nytkin tunne että oon syöny jo niin paljon tälle päivälle että voiko sitä tosiaan laihtua. Pisteitäki on vielä n. 10 jäljellä tälle päivälle :/

Oiskohan se mitenkään mahollista mennä niitten suositusten mukaan kotona pelkästään? Tarkotan siis että ei kävis sielä painonvartijoiden palavereissa. Kun minusta ei siihen ole,että menisin aina sinne,eikä mulla läheskään aina olis mahkuja edes päästä.
Oppisko ne pisteet laskeen ihan ite?

Alkuperäinen kirjoittaja Pullukka:
Oiskohan se mitenkään mahollista mennä niitten suositusten mukaan kotona pelkästään? Tarkotan siis että ei kävis sielä painonvartijoiden palavereissa. Kun minusta ei siihen ole,että menisin aina sinne,eikä mulla läheskään aina olis mahkuja edes päästä.

kyllä ne oppii..mä kolmattaa viikkoo lasken ja kyllä jo osan osaa ulkoa ja loput tiety tarkastan listasta!

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:

kyllä ne oppii..mä kolmattaa viikkoo lasken ja kyllä jo osan osaa ulkoa ja loput tiety tarkastan listasta!

Käytkö sä säännöllisesti kuitenki niissä jutuissa?
Mistä mä voisin saada sen "kirjan" jossa on ne pisteet?
Vaikuttaako se paljon siihen ruuan valmistukseen? Teetkö itelle eri ruuat ku muulle perheelle?

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:

Käytkö sä säännöllisesti kuitenki niissä jutuissa?
Mistä mä voisin saada sen "kirjan" jossa on ne pisteet?
Vaikuttaako se paljon siihen ruuan valmistukseen? Teetkö itelle eri ruuat ku muulle perheelle?

Meillä ainakin koko perhe syö ihan samaa ruokaa :)
joskus vaan tuntuu että syön niin paljon että voiko tää olla totta. Kun on vissiin aivopessy ittensä siihen että laihis on yhtä kuin NÄLKÄ. Ja nyt ei oo ja silti pitäs painon pudota. Eli todellakin se sitten on että olet mitä syöt.

Yhteistyössä