Painontunne rv 30+0?

Siis viikkoja nyt ton verran ja pari päivää sitten alkoi alapäässä melkonen painontunne. Vauva pitäis olla rt kätilön kopeloinnin mukaan, ja ainakin potkut on tuntunu ylhäällä.
Meinaakohan tuo että vauva laskeutuu vai mitä? En muista tämmöstä aikasemmista raskauksista, enkä ainaskaan että ois vielä tässä vaiheessa tuntunu...
 
Mulle ainaki sanottiin sillon ko alko tuo painontunne että pää alkaa painaa alakroppaa, vaavi laskeutuu. Siinä samalla sitte hävis kohdunkaulaki kokonaan nii että jäljellä oli vain paksut reunat ja paikat pehmeni, lääkäri komensi minut vielä tiukemmin vuodelepoon. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulle ainaki sanottiin sillon ko alko tuo painontunne että pää alkaa painaa alakroppaa, vaavi laskeutuu. Siinä samalla sitte hävis kohdunkaulaki kokonaan nii että jäljellä oli vain paksut reunat ja paikat pehmeni, lääkäri komensi minut vielä tiukemmin vuodelepoon. :D
Hui, miulta on tuo alapään tilanne katottu viimeks kolmisen viikkoa sitte, sillon ei ainakaan ollu mitään muutoksia tullu. Mut tosiaan tää alkoikin ihan nyt vast'ikkään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulle ainaki sanottiin sillon ko alko tuo painontunne että pää alkaa painaa alakroppaa, vaavi laskeutuu. Siinä samalla sitte hävis kohdunkaulaki kokonaan nii että jäljellä oli vain paksut reunat ja paikat pehmeni, lääkäri komensi minut vielä tiukemmin vuodelepoon. :D
Hui, miulta on tuo alapään tilanne katottu viimeks kolmisen viikkoa sitte, sillon ei ainakaan ollu mitään muutoksia tullu. Mut tosiaan tää alkoikin ihan nyt vast'ikkään...
Joo, ei se välttämättä mitenkään vakava juttu ole, mulla oli muutenki vuodelepomääräys ko oli niin kipeitä supistuksia ja vaavi yritti ennen aikojaan punnata ulos. Ja siinä onnistuki lopulta...
 

Yhteistyössä