painonnousu rv 19, miten teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski?

Vieras
Tulin juuri neuvolasta, ja saldo alkuraskaudesta tähän päivään +8 KG :!!!!!! oih...

Nyt oli tullut 540g/vko...

Voi kun itsekuri olisi parempi niin saisi syötyä pienempiä annoksia... :/

mulla on nyt rv 17+1 ja vaaka näyttäis että on vähän vajaa 2kg tullu lisää mutta mulla on ylipainoa muutenkin ni ois hyväkin ettei tulis kamalasti ja mä olen tosta parista kilostakin jo kauhuissani

Mulla ei pahoinvointi aollut juuri lainkaan, ja söin paljon välipaloja (ajattelin niiden ehkäisevän pahoinvointia) myös annoskoot ovat olleet jättimäisiä.. herkkuja en mielestäni ole syönyt mitenkään erityisen paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt:
sitten tietsikka kiinni ja ulos reippailemaan ja pienennät niitä annoksia

Juuri näin täytyisi tehdä :D Kiitti kannustuksesta. Nyt olen kuitenkin kuumeessa joten reippailun voi unhtaa. Annokset kyllä pienenee! vannon!

tuolloin taisi olla aika samoissa kuin ennen raskautta. nyt rv 37 ja painoa tullut 5,6kg(just tulin neuvolasta :) ). en tiedä miten sitä noin vähän on tullut kun kahdessa aiemmassa raskaudessa tuli loppuun mennessä melkein 25kg.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla oli rv19 jo 11kiloa tullut. Ja koko raskausaikana 20kg. Joka raskaus sama kaava. Normaalipainoinen aluksi.

Lohduttavaa!! Kiitos :) Että edes joku muu...
Neuvolantäti kyllä sanoi että ei kannata ihmetellä jos äitipolilla ihmettelevät painoa, kun on kuulema kohtukin kasvanut niin mukavasti jo :heart:
(selittelyn makua...)

mä kanssa normaalipainoinen tavallisesti..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla oli rv19 jo 11kiloa tullut. Ja koko raskausaikana 20kg. Joka raskaus sama kaava. Normaalipainoinen aluksi.

Lohduttavaa!! Kiitos :) Että edes joku muu...
Neuvolantäti kyllä sanoi että ei kannata ihmetellä jos äitipolilla ihmettelevät painoa, kun on kuulema kohtukin kasvanut niin mukavasti jo :heart:
(selittelyn makua...)

mä kanssa normaalipainoinen tavallisesti..

Haa! :) Ja mulla on nyt menossa rv 37 ja sf mitta ei mahdu minnekään käyrälle :D Painoa on nyt 20kg ja vauva arvioitu 3500g painavaksi.
Mulle sanoivat äitipolilla että olen hyvin naamioinut painoni, ei uskoisi kuulemma niin paljon nousseen :D Läheisten mielestä olen kyllä melko pullero nykyään mutta entä sitten :) Saa ainakin vauva riittävästi rasvaa elimistöönsä:)

Yhteistyössä