painon putoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo imetys vie osansa ja yövalvomiset yms. ite painoin vuosi synnytyksestä 10 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. ja kaikenlisäksi paino nousu raskausaikana 20 kiloa. eli painoa tippui vuodessa 30 kiloa..
huh.. mutta kyllä se oma normaalipaino palautuu

Kyllä vain tuo paino on lähtenyt hurjasti putoamaan. Raskauden aikana painoa tuli lisää päälle 20kg, en nyt muista tarkkoja kiloja. Päivää vaille neljä viikkoa synnytyksestä painoni oli pudonnut jo huimat 15kg. Tämän hetkiseen tilanteeseen olen tyytyväinen, sillä lähtöpainoni ennen raskautta oli normaalin alapuolella. Tosin haaveeksi taitaa jäädä, sillä imetys näyttää vievän liiankin hyvin kertyneet kilot. Pitää vissiin ruveta mässäilemään. :D

Kaikilla ei ole moisia "ongelmia", kateeksi käy... Kaksi olen synnyttänyt ja toista imetän vieläkin, 7kk, eikä tuo paino kummankaan kohdalla ole minnein menny. Vielä on viimeisimmästä raskaudesta jäljellä 6kg, painoa tuli noin 9kg lisää, ekassa tuli 6kg, siitä lähti 4kg pois. Muutenin on painoa normaaliin liikaa noin 6kg eli eli.. paljon olis pudotettavaa. Tarttee varmaan alkaa sitten treenailla, kun imetys loppuu. Eka imetys kesti 1v2kk eli ei ihan vielä...

RAskausaikana tuli lopulta vajaa 10 kg turvotuksien kanssa ja ne jäi jo laitokselle.. Nyt 5 kk synnytyksen jälkeen paino on pudonnut vielä 10 kg lisää. Tasaisesti tippuu koko ajan, mutta sehän sopii. Vielä 5 kg ja olen ns. "ihannepainossani". Ennen raskautta olin siis ylipainoinen..

mulla lähti 13 kiloa alle 2 viikossa ja sen jälkeen vielä n. 3 kiloa, kaikki alle kuukaudessa. alle raskautta edeltäviä mittoja mentiin! yllättävää, sillä lantiossakin tuntuu olevan vielä vähän leveyttä-.. strange.

Yhteistyössä