paino nousee

• Viestiketjun aloittaja jojo ylöspäin
  • Ensimmäinen viesti
jojo ylöspäin
Hei,

olen 22-vuotias nuori nainen. olen 174 senttiä pitkä ja aina ollu aika hoikka. nyt kummiskin painoni on alkanut vain nousta..hitaasti mutta varmasti. en ole mielesätni syönyt mitenkään paljon ja liikunkin. syön meliane-pillereitä mutta silti tein 2 raksaustestiä, negatiivista näytti. mikä ihme voisi olla kyseessä? kiitos

...
Jossakin vaiheessa sitä ei vaan enää voi syödä mitä tahtoo. Mäkin ennen valitin kun paino et noussut vaikka mitä söi, nykyään pitää jo katella vähän mitä suuhunsa pistää. Liiku ja syö terveellisesti!!

...
Jossakin vaiheessa sitä ei vaan enää voi syödä mitä tahtoo. Mäkin ennen valitin kun paino et noussut vaikka mitä söi, nykyään pitää jo katella vähän mitä suuhunsa pistää. Liiku ja syö terveellisesti!!

Siiri
Mulla sama alkoi 23-vuotiaana, siihen mennessä olin saanut syödä mitä vain ja vieroksua liikuntaa. Sen jälkeen oon pyrkinyt siihen, että liikun niin paljon, että saan edelleen syödä mitä vaan (mutta en valitettavasti enää herkkuja niin paljon kuin haluaisin). Takamukseenhan se kaikki kertyy nykyään! Äitini on langanlaiha ja leipoo ja syö herkkuja koko ajan, isälle ne taas tahtoo kertyä vyötärölle. Hänkin saa painon pysymään kurissa liikunnalla. Katsohan minkämuotoiset vanhempasi ovat, siitä todennäköisesti näet oman tulevan muotosi, ellet ryhdistäydy (jos ovat pyöreitä)!

Yhteistyössä