PAINO KURIIN MYÖS RASKAUSAIKANA

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sun tulevaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Kyllä se on niin että itse vaikutat mysö omaan raskauteesi. Ei mullakaan raskaus helmpoimmasta päästä. Selkä rikki jalat ei jaksasin. väsyttää ja liitoskipuja pieniä suppareitakin tulee. mut kyl mä silti pidän itsestäni huolta. ilman päivittäistä liikuntaa olisin minäkin sohvan pohjalla makaamassa


Lähinnä mulla on ollut ongelmana pahoinvointi ja oksentaminen, joka alkoi jo viikolla 5. Silloin jo mikään ei pysynyt sisällä ja paras hoito (nesteytyksen lisäksi) on ollut lepo. Kaikki enempi liikkuminen sai mut oksentamaan ja mitä enemmän oksensin sitä enemmin mulla oli nestevajausta... Nyt on siis enään 1kk jäljellä ja oksentelen enään harvoin, mutta kunto on todella huono ja helposti voin pahoin jos enemmän reippailen.
 
vieras
no enpä oo paljon miettinyt mitä oon suuhuni laittanut, jos on tehnyt suklaatia mieli olen sitä syönyt jne. Painoa tullut nyt 1 kilo lisää lähtöön ja viikkoja kohta täynnä 23 joten en mielestäni ole kovin paljoa lihonut vaikken ole hysteerisesti vahdannut kuinka paljon missäkin on kaloreita.

Ja liikuntana lähinnä ollut hyötyliikunta.

Niin ja olen ylipainoinen jo ennen raskautta.
 
Ap, kun kopiot lehtijutun suoraan tänne tulisi siihen laitta myös lähde. Eli kyseessä oli siis iltasanomien juttu http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=1673276
Juttu itsessään tuntuu minusta kyllä aika kärjistetyltä.
 

Yhteistyössä