Paino jumitti tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kituuttaja laihiksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kituuttaja laihiksella

Vieras
mitä tehdä, miks mun paino ei ollu nyt viimeviikolla tippunut yhtikäs yhtään? vaikka hiilareita olen vältelly jo kaksi viikkoa ja eka viikolla paino tippui yli 2 kiloa ja nyt toisella, ei siis yhtään. ihan turhaanko oon kituutellu viimeviikon ja "rääkäänny" itteeni...

onks normaalia että näin laihduttaessa paino ei välillä tipu sitten yhtään? joko luovutan :(

painoa on ylimääräisitä n.10kiloo josta sii enää 8 joista haluisin eroon...

Mä olen pudottanut nyt about 34kg ja todellakin on ollut välillä useampikin viikko ettei paino ole tippunut vaikka kuinka "kiltisti" on syönyt ja sitten taas yhtäkkiä saattaa heilahtaa parikin kiloa miinukselle. :)
Kyllä se siitä. jaksat vaan jatkaa sinnikkäästi, etkä palaa vanhoihin tapoihin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
Mä olen pudottanut nyt about 34kg ja todellakin on ollut välillä useampikin viikko ettei paino ole tippunut vaikka kuinka "kiltisti" on syönyt ja sitten taas yhtäkkiä saattaa heilahtaa parikin kiloa miinukselle. :)
Kyllä se siitä. jaksat vaan jatkaa sinnikkäästi, etkä palaa vanhoihin tapoihin. :)

Kuinka kauan meni aikaa? Oliko tiukka ruokavalio, liikuitko?

Kirjoitat niitä aamupainoja paperille, niin huomaat että painon putoaminen on hidasta aaltoliikettä. Välillä tulee muutama sata grammaa plussaa, ja sitten taas putoaa. Kun pysyt vaan sitkeänä, niin kyllä se paino putoaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirjoitat niitä aamupainoja paperille, niin huomaat että painon putoaminen on hidasta aaltoliikettä. Välillä tulee muutama sata grammaa plussaa, ja sitten taas putoaa. Kun pysyt vaan sitkeänä, niin kyllä se paino putoaa!

Juuri näin! Ja toi on ihan luonnollista, on elimistölle iso muutos kun muuttaa ruokailutottumuksensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:

Kuinka kauan meni aikaa? Oliko tiukka ruokavalio, liikuitko?

Tässä on mennyt reilu vuosi ja olen tänä aikana lapsenkin pyöräyttänyt. :whistle:
Paino ei noussut raskausaikana, eli laihduin sen 9kk aikana n. 10kg. loput 24kg on lähtenyt tässä vajaa 6kk aikana.

En ole ollut mitenkään erityisen tiukka syömisteni suhteen ja liikuntaakaan en kovin ole harrastanut. Tein siis ruokailun suhteen elämäntaparempan pienentämällä annoskokoja ja lisäämällä kasvisten määrää. Herkkuja syön lähes päivittäin, mutta vain jotain pientä. Kaikki syötävä on siis "sallittua", mutta määrää rajoitan.

Nyt olisi vielä n.8kg normaalipainoon ja uskon, että tällä muutoksella saan myös painon pysymään poissa. :)

Mä "herättelen" elimistöä satunnaisilla herkuttelupäivillä noin pari kuun välein ja taas paino alkaa tippua.
Itse olen vhh:lla ja eilen luvan kanssa söin pitsan ja suklaata jonkin verran,nyt taas pari kuukautta tiukoilla linjoilla.Mulla ainakin elimistö meni ihan shokkiin uudesta ruokavaliosta vaikka parempaa oloa ei koskaan ole ollutkaan mutta mulla ainakin elimistö herää taas kun saa muistutuksen siitä vanhasta ruokavaliosta.Mistä lie tällänen ilmiö johtuu..

Yhteistyössä