Paino jumissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murr

Vieras
Paino jumittaa jo kohta kolmatta kuukautta. Alkaa jo ärsyttää. Vaaka on juuttunut pysyvästi reiluun 82 kiloon, ja tahtoisin kovin saada "rysäytettyä" lukeman alkamaan seiskalla. Tällä hetkellä ainoa muutos on se, että satunnaisesti vaaka näyttää n. 84 kiloa, ja laskee siitä sitten taas 82:een. Muutosnopeuden perusteella kyse on turvotuksesta, kaksi kiloa läskiä ei tule eikä katoa noin vain. 84 kilon päivinä vatsakin turpoaa kuin olisin puolivälissä raskaana, voi ärsytys sentään.

Mulla on välitavoite 79 kilossa (eli olisi kiva saada se seiska alkunumeroksi) ja seuraava sitten aikanaan 75 kilossa. Mutta kun mä en jukolauta pääse eroon tuosta nykyisestä lukemasta. Kismittää!

Mun pitäisi osata tehdä tämä, olen ennenkin pudottanut painoa. Tuloksetkin säilyivät monia vuosia. Viimeiset viisi vuotta olen taas lihonut pikkuhiljaa, lähinnä välinpitämättömyyttäni, muut syyt ovat vain osa- ja tekosyitä. Yritän olla käyttämättä tekosyitä, osasyyt on hoidettu, joten homman pitäisi olla hanskassa.

Sen kyllä myönnän, että unohdan luvattoman usein juoda päivän mittaan, hätäinen tankkaus illalla ei tasapainota tilannetta tarpeeksi.

Ethän myöskään yritä olla liian tiukalla treenillä tai liian tiukalla ruokavaliolla? Sekin jumittaa painoa, mutta varmaan tiedätkin sen jo. =)

Onnea matkaan. Yleensä noi jumitukset tekee sen, että jos jaksaa siltikin vaan tsempata, niin yhtäkkiä hulahtaakin sitte taas vaikka 2kiloa viikossa.

Aineenvaihdunnan vilkastuttamisessa käytän itse tosiaan sitä paljoa vettä, ananasta sekä kahvin litkimistä. Toimii. Myös chilejä ja jalopenoja voi käyttää, toimii myös.

[QUOTE="Jenni";24866153]Ethän myöskään yritä olla liian tiukalla treenillä tai liian tiukalla ruokavaliolla? Sekin jumittaa painoa, mutta varmaan tiedätkin sen jo. =)

Onnea matkaan. Yleensä noi jumitukset tekee sen, että jos jaksaa siltikin vaan tsempata, niin yhtäkkiä hulahtaakin sitte taas vaikka 2kiloa viikossa.

Aineenvaihdunnan vilkastuttamisessa käytän itse tosiaan sitä paljoa vettä, ananasta sekä kahvin litkimistä. Toimii. Myös chilejä ja jalopenoja voi käyttää, toimii myös.[/QUOTE]

Siis jalapenoja, ei jalopenoja. =)

Yhteistyössä