Paino ei oo tippunu grammaakaan viikossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oon noudattanut terveellistä ruokavaliota, en oo syöny leipää ym. hiilareita. Kanaa, kasviksia, salaattia ja maitorahkaa viikon ajan. Liikuntaa muutaman kerran kuluneen viikon aikana. Ehkä sitten annoskoossa vikaa, mulla on paha tapa syödä itseni ähkyyn kun en ehdi sitä viittä kertaa päivässä syömään. Ja aiemmin jos on pitänyt kiloja tiputtaa, se on käynyt tosi helposti. Tai sitten ikä tekee laihdutuksen vaikeammaksi...

Minä aloitin maanantaina karppaamaan. Olen syönyt Turkkilaista jogurttia (rasvaa 10 %), kinkkuleikettä, kurkkua, salaattia, vain vähän tomaattia, parsaa, lohta ja paistettuja kananmunia (voissa paistettu tietty), kahvia, jossa liraus maitoa tai kermaa, kanaa, paljon vettä, paprikaa vähän, hiukan appelsiinia, raejuustoa, Aurajuustoa, leipäjuustoa. Nyt jo voin todeta, että maanantaiaamusta jo on paino pudonnut n, 900 g. Olen myös kävellyt joka päivä. Eilenkin n. 6 km.

[QUOTE="mie";23375653]Minä aloitin maanantaina karppaamaan. Olen syönyt Turkkilaista jogurttia (rasvaa 10 %), kinkkuleikettä, kurkkua, salaattia, vain vähän tomaattia, parsaa, lohta ja paistettuja kananmunia (voissa paistettu tietty), kahvia, jossa liraus maitoa tai kermaa, kanaa, paljon vettä, paprikaa vähän, hiukan appelsiinia, raejuustoa, Aurajuustoa, leipäjuustoa. Nyt jo voin todeta, että maanantaiaamusta jo on paino pudonnut n, 900 g. Olen myös kävellyt joka päivä. Eilenkin n. 6 km.[/QUOTE]

Hienoa! Kyllä järjen mukaan multakin olis pitänyt edes jonkin verran nesteitä lähteä, mutta ei yhtään... Olen aiemminkin laihduttanut elämäni varrella ja muistan, että alkuun on lähtenyt aina jopa useita kiloja viikon aikana.

Minä olen ollut viikon sellaisella dieetillä, että syön aamupalan ja töissä lounaan, mutta illalla kotona vain kasviksia/hedelmiä/marjoja ja painoa on lätenyt 2 kg. Ja tietysti olen myös liikkunut aiempaa vähän enemmän.

Tämä karppaus on huippujuttu. Ei ole iskenyt kauhea näläntunne, eikä tee mieli mitään herkkuja. Syön siis vähän hiilihydraattipitoisia ja runsaasti rasvaa+noita edellä mainitsemiani. Ennen oli välillä kauhea nälkä ja syödä puputin ja teki mieli esim. karkkeja, nyt ei tee yhtään :) Ihanaa. Tätä jatkan :)

Vaikka et ehdi viittä kertaa päivässä syömään, ei se tarkoita sitä, että itsensä pitäisi ähkyyn tunkea.
Ota avuksi kaloreiden laskeminen, ainakin kalorilaskurissa se on tosi helppoa.

Ikä tekee laihdutuksen vaikeammaksi. Kaloritarve vähenee iän karttuessa ja laihtuakseen pitää olla tiukempi kuin aikaisemmin. Itse aloitin laihdutuksen syyskuussa. Paino on tippunut 4 kg. Välillä repsahduksia tullut ja sitten taas jatkettu. Ennen lähti helposti viikossa se kilo. Nyt paino junnaa välillä samassa, välillä - 100-300 g/vko. Kesä lähestyy ja juuri mitään ei ole tapahtunut. Piti olla jo ihannemitoissa, mutta ei. Ikää mulla 32v.