Paino apuja...

  • Viestiketjun aloittaja plösö
  • Ensimmäinen viesti
plösö
Olen 96kg ja pituutta vain 163cm..Pakko olisi jotain tehdä, mutta ei minulla ole aikaa salille lähteä, enkä kehtaiskaan vaikka aikaa olisikin..Nyt pikaisesti hyviä vinkkejä miten saisin sellaisen -34kg pois ja nopiasti..
 
onni
et sä nopeesti millään noita läskeja polta,sori vaan. ilmottaudu siihen suurin pudottaja kisaan tai sit vähennät sitä syömistäsi ja rupeet jalan liikkuu. mitään poppa laihis kuureja ei tarvita,ei ne oo kun rahan menoa.
 
plösö
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
et sä nopeesti millään noita läskeja polta,sori vaan. ilmottaudu siihen suurin pudottaja kisaan tai sit vähennät sitä syömistäsi ja rupeet jalan liikkuu. mitään poppa laihis kuureja ei tarvita,ei ne oo kun rahan menoa.
Tarkoitin tuolla nopeasti jutulla sitä että pitäisi olla mahdollisimman tehokkaita vinkkejä..En todellakaan mihinkään tv-ohjelmaan mene laihduttamaan. Juu, kävelen kyllä työmatkat aina, mutta se ei tunnu kauheasti auttavan..
 
onni
Alkuperäinen kirjoittaja plösö:
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
et sä nopeesti millään noita läskeja polta,sori vaan. ilmottaudu siihen suurin pudottaja kisaan tai sit vähennät sitä syömistäsi ja rupeet jalan liikkuu. mitään poppa laihis kuureja ei tarvita,ei ne oo kun rahan menoa.
Tarkoitin tuolla nopeasti jutulla sitä että pitäisi olla mahdollisimman tehokkaita vinkkejä..En todellakaan mihinkään tv-ohjelmaan mene laihduttamaan. Juu, kävelen kyllä työmatkat aina, mutta se ei tunnu kauheasti auttavan..
no kävelet sit viel vapaa aikanakin, tai sijoitat niinku mä tein. ostin soutulaitteen ja soutelin joka päivä kaikki saippuasarjat katsellen niin perse ja jalat kapeni huimasti,myös syöminen on aloitettava alusta, painoin 78 kg viime keväänä, nyt sit 65

 
Niiskunen
Mä olen ainakin innoissani tuosta painonvartijoiden piste laihduttamisesta. Ei sun sinne salille kannata kovin mennä treenaamaan vaan lisäät aerobista liikuntaa, ettei "läski" muutu lihakseksi. Just ite juttelin saliohjaajan kans niin mä en tee siel muuta kuin poljen esim. pyörällä 45 minsaa. Ja oon monelta kuullu et noi pisteet on tosi tehoklas tapa laihduttaa. Kun sain pistetaulukon käteen niin heti jäin monta ruokaa pois mitä olen normaalisti syönyt. :)
 
The titityy
Ei nopeasti ole avainsana, vaan tehokkaasti.

Minäkin olen paisunut ja nyt aloitan dieetin jossa syön keittolounaan, hyvin vähän leipää ja ruokaisan salaatin päivälliseksi.
Omenaa ja porkkanaa namin nälkään, sekä pientä herkuttelua kerran viikossa.

Aiemmin laihiksella toimin näin ja sain pois kilon viikossa. =)

Pidä ruokapäiväkirjaa, se auttaa.

Rekkaudu ja käy tuolla laihdutus-osiossa, siellä hyviä vinkkejä. =)

Onnea ja tsemiä matkaan. :hug:
 
plösö
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Ei nopeasti ole avainsana, vaan tehokkaasti.

Minäkin olen paisunut ja nyt aloitan dieetin jossa syön keittolounaan, hyvin vähän leipää ja ruokaisan salaatin päivälliseksi.
Omenaa ja porkkanaa namin nälkään, sekä pientä herkuttelua kerran viikossa.

Aiemmin laihiksella toimin näin ja sain pois kilon viikossa. =)

Pidä ruokapäiväkirjaa, se auttaa.

Rekkaudu ja käy tuolla laihdutus-osiossa, siellä hyviä vinkkejä. =)

Onnea ja tsemiä matkaan. :hug:

Ai siis täällä on joku laihdutusosio, hitsi pitää varmaan rekkautua...
 
hei
Jos tahdot laihtua läskeistä, etkä lihaksista, tutustu karppaamiseen. :) Tehokasta ja helppoa: et tarvitse laskea mitään etkä syödä mauttomia kevyt-tuotteita transrasvoineen. :)

Mut tämän enempää en sano, kun tiiän, että tämä palsta on painonvartijoiden kulta-areena... :whistle: Kannattaa kuitenkin tutustua huolella eri tapoihin ja valkata omansa. Sen vaan kerron itse asian kokeneena, että todellakin ON mahdollista laihtua ilman nälkää ja kärsimystä. ;)

(niin ja miksi läski ei saisi muuttua lihakseksi? Sulle, joka siellä ylempänä sitä sanoit, että ei vaan käy niin? ...terve lihaksisto on hyvinvoivan kehon perusedellytys ja se ei pysy kunnossa, jos et tee myös lihaskuntoliikkeitä. Lisäksi saat huomattavasti nätimmän peban, vatsan, reidet ja kädet, kun pistät sinne lihakset oikeeseen suhteeseen sen läskin tilalle. ;) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Jos tahdot laihtua läskeistä, etkä lihaksista, tutustu karppaamiseen. :) Tehokasta ja helppoa: et tarvitse laskea mitään etkä syödä mauttomia kevyt-tuotteita transrasvoineen. :)

Mut tämän enempää en sano, kun tiiän, että tämä palsta on painonvartijoiden kulta-areena... :whistle: Kannattaa kuitenkin tutustua huolella eri tapoihin ja valkata omansa. Sen vaan kerron itse asian kokeneena, että todellakin ON mahdollista laihtua ilman nälkää ja kärsimystä. ;)

(niin ja miksi läski ei saisi muuttua lihakseksi? Sulle, joka siellä ylempänä sitä sanoit, että ei vaan käy niin? ...terve lihaksisto on hyvinvoivan kehon perusedellytys ja se ei pysy kunnossa, jos et tee myös lihaskuntoliikkeitä. Lisäksi saat huomattavasti nätimmän peban, vatsan, reidet ja kädet, kun pistät sinne lihakset oikeeseen suhteeseen sen läskin tilalle. ;) )
ok, kiitos vinkistä:)


 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
No jos tämä läski muuttuu lihakseksi niin enhän minä sen kaposempi sitten ole! Kuuntelin vain kunto-ohjaajaani ja muita huippu-urheilu ystäviä! =)
Joo, en mä tarkoita, että sun tarvii miksikään kehonrakentajaksi alkaa. :D Mutta voi sitä lihaksistoaan huoltaa muutenkin kuin massaa kasvattaen. ;) ...itsekään en mistään pattilihaksista tykkää.


Ja joo, kunto-ohjaaja on mullakin. Itsekin semmoinen. Huippu-urheilijoita kuuluu omaankin sukuun useampi kappale. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Haluan vaan mahtua kokoon 38. Ja eiköhän jokainen laihduta niinku ite haluaa. Havaitsin sinun tekstistä ehkä joitain "piilokettuilua". Mut ihan sama!
Emmä kettuile. :D Ainakaan tarkoituksella. Mulle on ihan sama, miten muut laihduttaa. ...itse en vaan koskaan ole tajunnut sitä, miksi joku tahtoo laihduttaa lihaksensa pois ja kuitenkin suuri osa tälläkin hetkellä laihduttavista niin tekee. Mieluummin mä niistä läskeistä luovuin ja pidän lihaksistoni. :D

Mitä laihdutukseen ja kuntoiluun tulee, ihmiset on niin kovin mustavalkoisia. Minäkin. Jos et tee niin, teet silloin varmasti näin. Mutta molemmissa on niitä välimaastojakin. ...ja varmasti sä tiiät, mikä sulle sopii paremmin kuin mä näin netin yhden kirjoituksen perusteella. :)
 
vieras
Ei muuta kuin selkä seinää vasten ja laihduttamaan. Tee niin kuin se voittaja mamma siinä laihdutuskisassa, että omistat jonkin aikaa elämästäsi tälle tarkoitukselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Ei sun sinne salille kannata kovin mennä treenaamaan vaan lisäät aerobista liikuntaa, ettei "läski" muutu lihakseksi. Just ite juttelin saliohjaajan kans niin mä en tee siel muuta kuin poljen esim. pyörällä 45 minsaa.
Sulla on kyllä todella urpo saliohjaaja, jos se on sinulle väittänyt, että laihduttaessa ei saa tehdä muuta kuin vähän veivata kuntopyörällä, tai läski muuttuu samankokoiseksi lihakseksi eikä näkyvää tulosta tapahdu.

Kaikenlaisia..
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
No jos tämä läski muuttuu lihakseksi niin enhän minä sen kaposempi sitten ole! Kuuntelin vain kunto-ohjaajaani ja muita huippu-urheilu ystäviä! =)
No kuule, ellet ihan bodariks aio ryhtyä, niin mahdottomia lihaksia sun on hankala saada, vaikka mitä tekisit.
Naisten lihakset ei kasva samaan tahtiin kuin miehillä, että NAISET HYVÄT TREENATKAA NIITÄ LIHAKSIAKIN!!
 

Yhteistyössä