Painija jätti Johannan, vaikka Johanna otti seksihuulet ja upean hiustenpidennyksen:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi että tuota Johannan epäonnea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi että tuota Johannan epäonnea

Vieras
Ehdin ihastua Helsingin yössä erääseen komeaan 25 v ammattipainijaan, ja tapailimme hänen kanssaan pari viikkoa. Vastoin luontoani ostin hänelle sushi/sampanja-illalliset ja meillä oli hyvää seksiä. En kuitenkaan sitä seksiä etsi vaan vakavaa parisuhdetta!

Siskoni Julia varoitti painijoista, hän oli tapaillut erästä 4 kk, jonak oli tavannut kehätyttönä ollessaan.

Harvoin ihastun, mutta olen ollut nyt niin kauan sinkkuna, että olen tosi valmis romanttiselle rakkaudelle.

Kyseinen painija soitti minulle mielettömien romanttisten treffien ja mun uuden upean hiustenpidennyksen ja seksihuulten jälkeen, että hän oli päättänyt palata yhteen exänsä kanssa ja sori vaan, ei halua olla missään yhteydessä.

Se oli niin suuri loukkaus, että huomasin taas, että minulle sopii paremmin vanhempi ja varakas mies, kuten kaksi suurta rakkauttani ovat tähän asti olleet.

Mies laittoi minulle vielä tekstarin, että hän tienaa vain 1200 euroa kuukaudessa, eikä hänellä ole varaa aitoon skumppaan eikä kaviaariin, vaikken ollut sellaista pyytänytkään!

Monnen asian arvon tajuaa vasta kun on sen menettänyt, ja niin mulla kävi ex-rakkaani kanssa. Hän oli herrasmies suurimmaksi osaksi ja piti huolta minusta. Hänen kanssaan tapailtiin ennen sänkyymenoa puoli vuotta ja hän vei minut heti alussa Milanoon yms!Ja hän kokkasi joka ilta 10 v upeat gourmet ruuat ja oli kiltti minulle.

Lähden tänään Tukholmaan, jossa kaikki rakkaimpani ovat tällä hetkellä. Siskoni Julia ja hänen poikaystävänsä palasivat lemmenlomalta Krabilta ja tapaan heidät myös Tukholmassa. Aiomme käydä siellä kaikkien siskojeni ja veljeni kanssa katsomassa Liisa Ihmemaassa 3 D leffan ja seuraava blogini käsitteleekin kokemuksiani näistä 3D leffoista. Viimeksi näin Avatar 3 D leffan, joka oli minulle niin syvä ja vaikuttava kokemus, että itkin ja tärisin sen jälkeen puoli tuntia elokuvateatterissa, enkä pystynyt edes kävelemään kun kaikki muut ihmiset olivat jo lähteneet! :)

Palataan, muistakaa että naisen täytyy nauttia naiseudestaan ja näyttää naiselta!!!! :) Ja olla ylpeä siitä!

"Olen villeillä sinkkumarkkinoilla, jossa tuntuu että hyvän miehen löytäminen on sama asia kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Samaan aikaa erittäin vaatimattomankin näköiset naiset kulkevat kaupungilla raskaana ja työntelevät lastenvaunuja."

"Olen villeillä sinkkumarkkinoilla, jossa tuntuu että hyvän miehen löytäminen on sama asia kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Samaan aikaa erittäin vaatimattomankin näköiset naiset kulkevat kaupungilla raskaana ja työntelevät lastenvaunuja."

Alkuperäinen kirjoittaja =(:

Nii-i. Sitä vois miettiä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja =(:

Kylläpä on polleena. Nolo! :$

Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
voi ei :( vaatimattomankin näköiset naiset :D :D :D

Onhan esimerkiksi tässä kuva A vaatimattomampi, kuin kuva B...

A
flower2mar05.jpg

B
Red_Fish_by_Jayantara.jpg

Yhteistyössä