Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Valitse malli missä on edestä avattava luukku. Ei siis kori kuten yleensä. Tuollainen muistuttaa enemmän tavallista pöytäuunia ja voi maksaa noin 200 euroa.Hienoa, siellä tuo tulee todella tarpeeseen.
Mä en ole saanut ostettua vielä edes airfryeriä.Se on todella hankala valita!
Pitäisi olla sellainen missä ei ole teflonia ja mihin mahtuisi kerralla paljon. Tai olis edes hyvä. Kokemusta ei ole joten olen ihan uuvatti tässä.
Osaisitkohan sinä, tai joku muu, auttaa?
Enimmäkseen olis tarkoitus tehdä pihvejä extra rarena ja kuivalihaa. Eikä viitsis aina sotkea koko keittiötä paistinpannun kanssa.![]()
Se vie hirveästi tilaa, voiko sitä pitää kaapissa pysyvästi?Valitse malli missä on edestä avattava luukku. Ei siis kori kuten yleensä. Tuollainen muistuttaa enemmän tavallista pöytäuunia ja voi maksaa noin 200 euroa.
Ei pysyvästi. Joudut ottamaan sen esiin käyttöä varten. Paras säilyttää ihan jollain tasolla keittiössä.Se vie hirveästi tilaa, voiko sen pitää kaapissa pysyvästi?![]()
Se palaveri klo 9!Ei pysyvästi. Joudut ottamaan sen esiin käyttöä varten. Paras säilyttää ihan jollain tasolla keittiössä.
On se sen arvoinen. Älä murehdi.
Hienoa, siellä tuo tulee todella tarpeeseen.
Mä en ole saanut ostettua vielä edes airfryeriä. Se on todella hankala valita!
Pitäisi olla sellainen missä ei ole teflonia ja mihin mahtuisi kerralla paljon. Tai olis edes hyvä. Kokemusta ei ole joten olen ihan uuvatti tässä.
Osaisitkohan sinä, tai joku muu, auttaa?
Enimmäkseen olis tarkoitus tehdä pihvejä extra rarena ja kuivalihaa. Eikä viitsis aina sotkea koko keittiötä paistinpannun kanssa.![]()
Löhinnä paksuja naudanlihapihvejä mitkä saa jäädä verisiks.En kyllä suosittele tuohon tarkoitukseen. Se on hankala putsata ja vie tilaa.
Jos tykkäisit crispyistä kanankintusta tai wingseistä, niin suosittelisin. Ilman tuota crispykuorrutusta mistä tahansa saa paistinpannulla tai uunissa ihan yhtä hyvää. Fryerin ainoa valtti on, minusta, se että tulee rapeaa.
Laita mieluummin paistinpannun päälle semnen ritiläkansi tai vaikka iso, ohut pyyheliina.
Onko tämä ihan turvallinen kun on kemikaalit sun muut? Voiko olla mahdollista että siitä liukenee jotakin?Mä käytän silikonikantta, se päästää höyryt keskeltä ulos mutta ei roiskeita. Sellanen iso pyöreä läpyskä mikä sopii erikokoisiin pannuihin ja kattiloihin.
Kunnon luulihaliemi viikonloppuna!Nii ja painekattilalle plussa täältäkin. Etenkin kun kylmät kelit saapuvat, on ihana tehdä siinä keittoa luista ja/tai luisesta lihasta.
Ja nyt onkin etsittävä lammasta jostain, lammas-kaalikeitto![]()
Löhinnä paksuja naudanlihapihvejä mitkä saa jäädä verisiks.
Ja juu rapeita kuivalihoja retkelle.
Kanaa ja possua meillä syödään tosi harvoin, broileria ei ollenkaan.
Olen kuullut pihvi/liha-immeisiltä että fryer olis erittäin hyvä…täytyy fundeerata. Eikö se tule huomattavasti nopeammin fryerissä? Esim
kanat?
Täytyy ostaa ainakin tuo siivilä pannun päälle, edellinen hävisi mustisesti, veikkaan että lapset ovat syyllisiä. En vain keksi mihin he tuota olisivat tarvinneet.
Mites painekattilassa se keiton kuorinta kun luista tulee kuitenkin vaahtoa?Kunnon luulihaliemi viikonloppuna!
Normi kattilassa sitä keittää koko päivän, enemmänkin, mutta painekattilassa tulee huomattavasti nopeammin.![]()
Tässä mahtuis suht, hyvin, mutta en tiiä.Onhan se hieman nopeampi mutta toisaalta taas, jos on vähänkin enemmän jengiä syömässä, täytyy kypsentää kahdessa erässä.
Mulle ja miehelle siihen saa mahtomaan yhden syöntikerran wingsit tai nuijat. Enempää ei voi laittaa tai menevät päällekkäin eivätk tietty oo sit rapeita joka puolelta.
Mites painekattilassa se keiton kuorinta kun luista tulee kuitenkin vaahtoa?
Niin eli sitä painekattilaakin availlaan kuitenkin kesken operaation? Mä luulin, että se aukaistaan vasta lopuksi...Mä kuorin sen, päällisin puolin, ennenko lisään juurekset ja perunat.
Ja sehän on vain esteettinen haitta.
Tässä mahtuis suht, hyvin, mutta en tiiä.
![]()
Tuotteen Princess Aerofryer Oven Deluxe -airfryer arvostelut
Verkkokauppa.com - todennäköisesti aina halvempi!www.verkkokauppa.com
Kanakin menis näin!!!
Ilmeisesti vartaan omaisesti pyörii tuossa.
Niin eli sitä painekattilaakin availlaan kuitenkin kesken operaation? Mä luulin, että se aukaistaan vasta lopuksi...
Senpä takia niitä ei kannata laittaa alkuunkaan, menee hyvä luuliemi ihan pilalle!Potut ja juurekset menevät muussiksi enneko liha irtoaa luista.
Ehkä me tosiaan jätetään hetkeksi asia mietintämyssyyn. Kiitos näistä.Mut mieti, miten paljon kansat valuu nestettä ja rasvaa. Sit yrität tasapainoilla sen aluspellin kanssa silleen ettei rasvaliemet oo kaikki lattialla. Ja vaikka heittäisit kapistuksen irto-osat tehokkaimpaan pesuohjelmaan ni nahkaa ja muita roikaleita jää kiinni ritilään eikä puhdistu. sit jynssäät niitä sormin tai yrität raaputtaa jollain ja...
Paljon helpompi vaan tunkea kanavainaa uuniin. Rapsuahan siitä ei, ilman kuorrutusta, kuitenkaan kummallakaan tavalla tule.
Pannuun voi hankkia myös sen kannen. Brasserie-pannuissa ja -padoissa on samanlainen kansi. Skeppshult-pannuista ei ole tietoa.Onko tämä ihan turvallinen kun on kemikaalit sun muut? Voiko olla mahdollista että siitä liukenee jotakin?![]()
Painekattilaa ei avata kesken operaation. Kaikki ruoka valmistuu ihan kerralla. Sitten siihen saa sellaisen jakajan koriin millä voi keittää useita aineksia erillään toisistaan. Meillä usein perunaa ja porkkanaa. Pitää varmaan kokeilla lanttua ja punajuurta jossain vaiheessa.Niin eli sitä painekattilaakin availlaan kuitenkin kesken operaation? Mä luulin, että se aukaistaan vasta lopuksi...
Air fryer on uunia nopeampi ja energiapihimpi ja tietty molemmat on puhdistettava.Mut mieti, miten paljon kansat valuu nestettä ja rasvaa. Sit yrität tasapainoilla sen aluspellin kanssa silleen ettei rasvaliemet oo kaikki lattialla. Ja vaikka heittäisit kapistuksen irto-osat tehokkaimpaan pesuohjelmaan ni nahkaa ja muita roikaleita jää kiinni ritilään eikä puhdistu. sit jynssäät niitä sormin tai yrität raaputtaa jollain ja...
Paljon helpompi vaan tunkea kanavainaa uuniin. Rapsuahan siitä ei, ilman kuorrutusta, kuitenkaan kummallakaan tavalla tule.
Sitten jos joku ostaa painekattilan niin valitkaa sellainen joka tulee lieden päälle, eli kattilamallinen. Niitä on myös sellaisia riisikeitinmallisia omalla sähköjohdolla mutta ne on huonompia. Induktiokeittolevy on aivan ehdoton koska lämpötilan voi säätää paremmin ja paine on riippuvainen siitä.