Paineen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunne?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunne?

Vieras
Mulla on tullut jo jonkin aikaa (viikkoja) semmonen paineen tunne alamasuun,kestää hetken.Nyt rv 27.Tällä viikolla tullut useasti,tänäänkin viiden minuutin sisään ainakin 2 tai 3 kertaa.Aamulla töissä todella usein ja päivän mittaan silloin tällöin.Varsinkin kävellessä tulee se tunne ja töissä,seisten työtä kun teen.Tänään on tullut muutmaan otteeseen pyyhittäessä runsaasti valkovuotoa,liittyyköhän tuohon?En osaa seisaalteen tunnustella et onko vatsa kovana tuona hetkenä.Harjotus suppareita on tullut muutamia kertoja ja ne yleensä levossa istualteen/makuulteen.Silloin olen tuntenut et menee masu kovaksi.Voiko johtua siitä et vauva möyrii masussa vai ei kai ne voi olla supistuksia?Toivottavasti ei sillä muuten niitä tulee ainakin kerran tunnissa,siis silloin kun oon liikkeellä.Eilen ja tänään vauva liikkunut todella vähän aikaisempaan verrattuna,silloinhan kyl on jos noi tuntemukset johtuu möyrimisestä ym.Voisikohan joku vastata tähän mun sekavaan kysymykseeni =)?
Neuvolalääkärille mainitsin silleen ohimennen,eikä se reagoinut siihen sen kummemmin.Ehotin silloinkin tota vauvan liikkumista,ni kaipa se usko siihen sitten.Mut sit mua vaan rupesi vaivaamaan asia,enkä kehtaa koko ajan olla neuvolasta kyselemässä tyhmiä.

Mullakin tulee välillä semmonen paineen tunne ja neuvolan täti oli samaa mieltä, että se johtuu vauvan liikkeistä. Välillä kun se tunne tulee makuultaan, niin ihan kädellä tuntee, kuinka taimi vaihtaa asentoa ja pylly tai pää on ihan tossa pinnassa, niinkuin se sieltä puskis:) Nyt rv 24+3.

Niin joo,sit vielä semmonen kysymys tohon liittyen.Mulla ei valkovuoto haise,eikä oo hirveen runsasta.Mut välillä vessassa käynnin jälkeen voi ruveta kutiamaan alapää oikein kunnolla.Ja sit välillä haisee alapää.Et toi kutina ja haju tulee silloin tällöin,esim kerran kax viikossa.Mun käsittääkseni se ei voi olla hiivaa,vai voiko?Entä joku tulehdus?Vai ei mitään onkelmaa?

Uusimmat

Yhteistyössä