Paineen tunne (oireita oviksen jälkeen)

Oon googlannu ja lukenu varmaan kaikki mahdolliset ketjut liittyen paineen tunteeseen kohdussa jo ennen plussaa :D Mutta päätin nyt aloittaa ihan uuden ketjun. Eli pari kolme päivää oletetusta oviksesta alkoi paineen tunne ja jatkuu nyt toista päivää. Tällaista ei ole koskaan ennen ollut ja ensimmäiseksi tuli mieleen mm. virtsatietulehdus, mutta mitään muita siihen liittyviä oireita ei ole. Sen sijaan on ihan järkyttävä väsymys!

Mutta vaikea uskoa että näin nopeasti oviksen jälkeen voisi tulla tää paineen tunne ja menkkamainen juilinta vaikka oliskin tärpännyt? Koska laskujeni mukaan kiinnittyminenkään ei olisi vielä tapahtunut.

Nyt pitää vaan sitten seurailla oloja ja ootella vielä reilu viikko ennenkuin voi testailla. Sitä ootellessa olis kiva kuulla onko muita joilla heti oviksen jälkeen tullut vastaavaa paineen tunnetta kun on plussannut? :)
 
Moikka! mulla tullut vasta haalea haamu testiin, mutta myös olen huomannut samanlaista paineen tunnetta alavatsassa! Lisäksi virtsaamistiheys on 2h luokkaa kun normaalisti olen käynyt vessassa ehkä 3-4 kertaa päivässä. Kuinka pitkä aika sulla on ovulaatiosta menossa? Tämä on niin jännittävää!
 
Moikka! mulla tullut vasta haalea haamu testiin, mutta myös olen huomannut samanlaista paineen tunnetta alavatsassa! Lisäksi virtsaamistiheys on 2h luokkaa kun normaalisti olen käynyt vessassa ehkä 3-4 kertaa päivässä. Kuinka pitkä aika sulla on ovulaatiosta menossa? Tämä on niin jännittävää!

Onnea haamusta! <3 Flo näytti oviksen sunnuntaiksi mutta tiedä sitten :eek: tuntuu tosi oudolle. Tuntui jo heti maanantaina sille että nyt on tärpännyt, mutta en todellakaan halua ees uskoa sitä todeksi ettei tarttisi pettyä. Ei auta ku odotella :D
 
Nonnii nyt ei enää kolmatta päivää oo tuntunut painetta ja alan pitää itteeni iha hulluna ja valeraskaana :D Päätin nyt lopettaa tän tunnustelun ja selviää sitte ku menkat pitäs alkaa että miten on. Nyt onneks kaveri tulee viikoks mun luo asuu ni voi keskittyä ihan muihin juttuihin ja unohtaa vauvantekohommat hetkeksi :)
 
Mul on ollu ajoittain tota voimakkaana niin normi ku raskauskierrossa. Tosin raskaudessa se alkoi vasta kunnolla dpo6-7 jälkee eli oletetun kiinnittymisen jälkeen. Olen itse liittäny sen enemmän keltarauhasoireiluun jne kun joskus ovis vuotaa hieman nestettä vatsaonteloon enemmän ja joskus vähemmän
 
  • Tykkää
Reactions: Permanentti
Mulla on ollut paineen tunnetta ja kivistystä mahalla, nännikipua, pahoinvointia ja jopa oksentelua, palelua, väsymystä jne. niin nega- kuin plussakierroissakin. Itsellä oikeastaan ainoat eriävät oireet plussakierrossa oli että nännikipu ei lakannut missään vaiheessa ja valkovuotoa tuli todella runsaasti.
 
Mulla on ollut paineen tunnetta ja kivistystä mahalla, nännikipua, pahoinvointia ja jopa oksentelua, palelua, väsymystä jne. niin nega- kuin plussakierroissakin. Itsellä oikeastaan ainoat eriävät oireet plussakierrossa oli että nännikipu ei lakannut missään vaiheessa ja valkovuotoa tuli todella runsaasti.
Joo tämä :whistle: Mulla kans pian lähemmäs 10 raskautta takana ja tavallaan kaikki oireet maan ja taivaan väliltä voi olla molemmissa tapauksissa tal olla olematta. Tuntuu et ainoa selkee ero on lopulta et menkat ei tuu :ROFLMAO:
 
Kiitos viesteistä :D Mä päätinki tosiaa lopettaa tän spekuloinnin ja näkee sitte vajaan parin viikon päästä et oliko valeoireita. Tänään illallinen ystävien kanssa ja oli jo sellanen olo etten ota olutta ruuan kans mut ehkä turhaa hifistelyä sekin sit :D
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja

Yhteistyössä