Paineen tunne korvassa tai jossain??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elokuu19

Aktiivinen jäsen
23.03.2005
3 275
0
36
Muutaman viikon jo ollu epämääräistä särkyäö korvassa.KOskaa ei oo ollu korvatulehdusta.

Tuntuu painetta korvan seudulla varsinkin makuulla ollessa tai iltapäivällä.Kipu tuntuu vaihtavan paikkaa ohimolta,korveen tai leukaan.

Mulla on kans ajoittain kipuja korvassa, mutta en mä niihin enää kiinnitä huomiota. Mulla on ollut aikuisiällä parikin kertaa korvatulehdus ja sen kivun kyllä osasi tunnistaa korvakivuksi.

Mutta en nyt mene vannomaan etteikö sun kohdalla voisi olla kyse korvatulehduksesta.

Kipu tuntuu varsinki kun , menee maata..!Aamuisin ei oo mitää mutta ilmestyy ehtoopäivästä ja pahenee kokoajan.Tuntuu et korve on ihan tukossa.Yliherkkä ehkä oon mut vaivaa kuitenki.ku koskaa aiemmin ei oo tällasta ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Kipu tuntuu varsinki kun , menee maata..!Aamuisin ei oo mitää mutta ilmestyy ehtoopäivästä ja pahenee kokoajan.Tuntuu et korve on ihan tukossa.Yliherkkä ehkä oon mut vaivaa kuitenki.ku koskaa aiemmin ei oo tällasta ollu.

korvatulehdusta veikkaisin. Itse juuri 2 kuuria siihen syönyt. Öisin se kipu oli kyllä niin kipeätä että oisi ääneen tehnyt mieli itkeä:(

Osaatko kuvata oikein tarkasti et minkä tuntuista kipu on, missä alueilla tunnet sitä tarkasti ja onko jotain muuta vaivaa?

Mulla oli kilpirauhasentulehduksen aikana kipualue kaulasta, poskihampaiden luo, siitä korvaan.

Voi johtua myös vaikka siitä, jos narskutat yöllä hampaita tai puret niitä kovin yhteen. Siitä tuli ainakin itelleni just sellanen epämääränen paineen tunne, mikä oli välillä ohimossa, välillä leukanivelessä, välillä korvan takana jne. Se ei tuntunu voimakkaimpana aamulla, vaikka niin vois kuvitella, vaan muistaakseni päivän aikana voimistui.

Yhteistyössä