Painan sata kiloa, ja laihdutan, mutta mä haluan jäädä ylipainoiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkalla alas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkalla alas

Vieras
Olen kurvikas, ollut aina. Vyötärö on kapea, lantio leveä, rintoja ja pyöreää peppua löytyy. Vaikka painakin nyt näin kauhean paljon, sitä ei musta päälle näe. Siis tottakai on ylimääräistä, mutta ihmiset arvioi mun painon poikkeuksetta noin viistoista kiloa vähemmäksi kuin oikeesti onkaan.

Siispä mä aion laihduttaa, laihdutan jo, mutta en aio laihduttaa hoikaksi saakka. Mä haluan olla kurvikas ja vähän pyöreähkö, olematta silti mikään "tankki". Mulle hyvänolonpaino on jossain 65-70 kilon paikkeilla ja silloin mahdun kevyesti kokoon 38. (Olen 158 pitkä)

Mä en halua edes olla mikään mini, pieni ja hento, vaan ennemminkin naisellinen ja sopivasti kurvikas. Outoko?

No et outo, en mäkään halua olla mini, pieni tai hento. Kyllähän se vyötärö siellä seassa näyttää lihavammallakin kapealta jos tosiaan sekä yläpuolelta että alapuolelta löytyy paljon tavaraa.

Mäkin veikkaan aina tosi isojen tyttöjen painon alakanttiin 20-25 kiloa, koska jotenkin on oikeesti vaikee aatella että nainen painais sata kiloo tai yli vaikka ois kuinka iso. Just totesin siskolleni jossain yhteydessä että en varmaan ees tunne naista joka painaa sata kiloa, hän tokas että "tunnetpas, mä painoin sen verran vielä viime kesänä". Olin ihan :o

Et ole outo. Mä olen 171 cm ja laihduttanut 88 kilosta 73 kiloon eli olen nyt virallisesti normaalipainon ylärajalla. Vielä muutaman kilon ajattelin pudottaa mutta siinä se, en halua laiheliiniksi. Mulla on naiselliset muodot ja saa olla jatkossakin.

Yhteistyössä