[QUOTE="harmaa";24845707]Sen existä oppinut (työni takia)
pettävä osapuoli harvoin moista kiusaa tekee

Yleensä hän kuka kiusaa tekee on juuri ollut uskollinen ja jää ehkä katkerana katsomaan kun toinen hankkii elämän ja jatkaa sitä kun itse koetti olla uskollinen ja elää onnellisessa parisuhteessa mitään edes aavistamatta.
Tietäisitpä monta prosenttia eroista johtuu pettämisen takia

Parhaten asten tapaamis asiat saadaan sovittua sovussa eronneiden kesken johon ei liity kolmansia osapuolia,
näin ei jää kumpakaan katkerana tilittämään kuinka toisella jo kumppani valmiina.
Valitettavasti aina vaan näitä sankareitakin löytyy jotka tuo jopa virallisiin tapaamisiin uuden kumppanin kuin toista ärsyttääkseen.[/QUOTE]
no mun kohdalla mies sääti monien vuosien ajan ties mitä... kun vihdoin sain sen lempatuks elämästäni, alkoi kiristys lapsiin liittyen, puoli vuotta erosta se meni uusiin naimisiin. eli ei uskois et sillä EI olis elämänsä kunnossa. mies ite kiristänyt milloin milläkin verukkeella, samaa mieltä ei olla juurikaan mistään, ja hän on jopa lastenvalvojankin mielipiteitä vastaan.....
uusi vaimo kuitenkin vähän väliä päästää suustaan mitä sattuu lapsille, lapset kertovat mulle. vertailee jopa mun ulkonäköä ihmiseen joka ei muistuta lähimainkaan mua, eli ei edes positiivisessa valossa.
nainen on AINA mukana kun lapset vaihdetaan, lastenvalvojan avulla sain sen kuitenkin pysymään tontillaan, enää ei tule ulos vastaan, tai nouse autosta ulos meidän pihalla. jätti jopa oman lapsensa sairaana kotiin siksi aikaa, että mun eksä toi lapset meille
mä vaan enää nauran näille, sen itsetunto on vissiin kovilla

ite puhun heistä vain pelkkää hyvää lapsille, en lähde arvostelemaan enkä vaatimaan mitään. hoidan lapsiin liittyvät asiat asiallisesti. lapsilla on hyvä olla, ja uskaltavat kertoa mulle monia asioita mistä isänsä ei vielä tänäkään päivänä tiedä mitään .....
se että toisen elämä oikeasti on kunnossa, voi olla varsinainen ärsyke niille ketkä on harmissaan, ja ovat ehkä jopa hiukan kateellisia niille.
että pää pystyyn naiset