paikkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejäN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puskassa, keittiön pöydällä, auton takapenkillä, omassa ja vieraassa vuoteessa, olkkarin lattialla, taloyhtiön kellarissa, eteisen lattialla, hotellihuoneessa, uimarannalla jne ei muista kaikkia

Kiven päällä tien reunalla (ihmisiä käveli ohi), hotellin yleisvessassa (oli festarit ja eräs hotellissa asuva julkkis tuli yllättäen vessaan vaikka varmasti omassa huoneessakin olisi ollut vessa...joten hän näki), autossa, teltassa, bileissä, keittiönpöydällä, sohvapöydällä, lattialla, suihkussa, saunassa, luonnossa eri paikoissa, linja-autossa, sohvalla, lumihangessa, autiossa mökissä jossain metsässä, sängyssä jne. Kyllä noita paikkoja on vielä vaikka kuin monta, mutta vähintään yhtä monta kokeilematta :)

Minä oon harrastanut seksiä naisen kanssa reittilennolla Helsingistä Manchesteriin menessä :) Lisäksi oon naapuritalon takapihan puskissa pukkinut, autossa, suihkussa, omassasängyssä, olohuoneen lattialla,anopin sängyssä, hotellissa oman ja vieraan kanssa:) sekä Tallinnassa yksi tyttö otti kadun varrella suihin keskellä päivää penkillä ollessani. Se ei ollut kauhean mukavaa kun tytöllä oli koko ajan vilkuilu olan yli...

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen2:
Minulla eräs pikaseksi kokemus, jolloin olin pukeutunut nahkahousuihin. No yhdynnän jälkeen housut jalkaan ja takaisin yökerhoon. Voit arvata miltä tuntui...

No voin arvata ja oisinpa ite ollut sun kanssa :) Tosin sitten se ei välttämättä ois jäänyt niin pikaiseksi... ;) Kahdella entisellä tyttökaverilla on nahkahousut ja molemmat piti niitä aikas paljon;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen2:
Minulla eräs pikaseksi kokemus, jolloin olin pukeutunut nahkahousuihin. No yhdynnän jälkeen housut jalkaan ja takaisin yökerhoon. Voit arvata miltä tuntui...

Oli varmasti aika tahmainen olo sen jälkeen ;)

Yhteistyössä