paikkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejäN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä näin on mitä Nainen2 kertoi. Meillä monesti mieli tekisi mutta se herättää liikaa huomiota. Joskus onnistuu mahallaan ollessa kun on taidokas.......
Minusta masturboiti niin naisille, kuin miehille on luonnollista. Siitä vaan turhaan ujostellaan kertoa.

Se on ihan totta mitä Nainen2 sanoo. Meillä miehillä se on hieman vaikeaa masturboida koska se huomataan niin hyvin... Mutta mahalla ollessa voi kyllä sen tehdä kunnes laukee..

Arvaat kai miten minä olen tehnyt.....? Sama juttu rannalla kauhea erektio ja eikun vatsalleen, sekä pientä liikettä edestakaisin. Hitaasti nautiskellen katselin edessä olevia pikkubikineissä olevia nuoria naisia. Hekin liikehtivät ja levittelivät jalkojaan. Nautinto oli suuri kun lasti lähti liikkeelle, kuvittelin edessä olevan naisen olevan rakastelun kohteena.

Tuon olen havainnut , etenkin selälläni maatessa ja bikinien alaosa painunut luvattoman syvälle... paljastaen liikaakin. Silloin selvästikkin miesten katseet käyvät kuumina.

Onhan ne, mutta jonkun ajan päästä uimaan. Siellä voi housut heittää pois ja huuhdella, sekä peniksen myös.
Näin juuri tapahtui kuin kerroit Nainen2, naiset makasi selällään jalkojaan heilutellen edessäni. Uikkarit oli painuneet häppäreiden väliin. Kyllä oli nautittavaa, ei kauaa tarvinnut hinkata itseään. Tiedät varmaan tunteen....!!!

Yhteistyössä