Paikka vapaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susi

Vieras
Täällä olisi vapaana nartun paikka sinulle nainen, joka sitä oikeasti haluat. Itse en halua ""leikkiä"" kuin yhden valitsemani nartun kanssa ja odotan samanlaista sitoutumista myös sinulta. Jos siis haluat yksinoikeuden minun ""käyttööni"" ja tarjoat itse samaa, niin ilmottaudu. En aio vastata välittömästi, vaan jään odottamaan josko ehdokkaita löytyisi useampia ja teen sitten valinnan jossain vaiheessa:) Lasken sen plussaksi, jos kerrot ikäsi ja miltä sä näytät. Jään odottamaan vastauksia, toivottavasti en turhaan..

Et taatusti saa ainuttakaan vastausta, jos et ensin kerro jotakin perusasioita itsestäsi. Miksi ihmeessä naiset vastais sulle, kun sinusta ei tiedetä mitään? Me haluamme tietää ikäsi, ulkonäkösi, kokosi, asuinpaikkasi, luonteesi ym. ym. ennenkuin näemme sitä vaivaa, että alamme täällä kertomaan asioita hyvässä lykyssä aivan väärässä suunnassa asuvalle, vanhalle, pienelle, rumalle ja tylsälle äijänkäppänälle. Noin niinkuin vinkkinä vaan, ettet joudu loputtomasti odottamaan.

No katsotaan nyt saanko yhtäkään vastausta x) Kyllä mä itsestäni kerron jossain vaiheessa:) Ja kyllä mä olen myös itsestäni aiemmin kertonut ja jos joku kiinostuu, niin voin kyllä kertoa uudestaan.

Ilmoittautuu leikkimään, mutta vain verkossa. Osaan murista, näyttää hampaita ja uikuttaa alistuneena. Häntää en pane jalkojeni väliin, koska en ole koskaan peloissani.

Ulkonäöstäni en kerro mitään, koska tällä pelikentällä sillä ei ole vielä mitään väliä. Sinä valitset minut minun mieleni takia, et ulkomuotoni.

Jos haet liveleikkikaveria, niin siihen etsintään toivotan vain onnea ja menestystä.

Selvennän nyt sitten asiaa ja kerron, että ainakin näin aluksi haen ihan virtuaalista ""leikkikaveria"". En toki sitäkään mahdollisuutta pois sulje, että se voisi jossain vaiheessa johtaa enempääkin.

Plus tahdon ilmoittaa, että olisin itse kyllä päätynyt siihen, etten pelaile muiden ku sun kanssa tääl, mutta en silti tahdo helliä hetkiä. Varattu kun olen, niin en katso sitä sellaiseksi muille jaettavaksi kun rakkaalle. Niin. Mutta se siitä. Onnea etsintöihin.

Haluan toivottaa kaikkea hyvää sulle kissa:) Äläkä muistele pahalla, mulla ei todellakaan ole yhtään mitään sua vastaan. Halusin vain vähän erilaista juttua kuin sä.

Sopiva ikä nartulle löytyy väliltä 18-30 vuotta. Toivoisin että olisit hoikka/normaalivartaloinen ja pitkähiuksinen. Sekä tummat että vaaleat käyvät, kunhan vaan hiukset ovat riittävän pitkät=)

No ei niitten hiuksien nyt mihinkään alaselkään asti tarvi ulottua, kunhan ovat edes kohtuullisen pitkät. Niin ja kyllä ne pitkät hiukset mua kiihottavat. Ja kyllä mä myös tykkään niistä kiinni ottaa:)

No mä haluan haluan olla se dominoiva osapuoli. Eli haluan ""alistaa"". Ei tietenkään mitään liian rajua toimintaa, vaan sellaista sopivaa. Myöskään ajoittaista hellyyttä unohtamatta=)

Jos sä Tiikeri nartun ""paikkaa"" haet ja mä sinuun päädyn, niin kyllä mä silloin nuo toiveesi toteutan=) Mutta mä nyt haluan rauhassa valita ""nartun"" joten en nyt vielä mitään päätöstä tee.

Jos tämä tarjous oikeasti jotakin kiinnostaa, niin olisi kyllä kiva jos kertoisitte ikänne ja miltä näytätte. Ei noilla seikoilla tietysti virtuaalisessa leikissä sinänsä ole merkitystä, mutta on se kuitenkin kiva tietää millainen toinen osapuoli on:) Enkä mä nyt live-seura mahdollisuuttakaan pois sulje jos asiat sujuvat hyvin ja toinen osapuoli siitä aidosti on kiinnostunut. Voin toki myös kertoa itsestäni. Olen 31 vuotias 180cm pitkä,treenattu,kaljupäinen ja useasti hyvän näköiseksi haukuttu mies=) Niin ja haen ihan vakituista ""leikkikaveria"". Joten yksittäisistä sessioista kiinnostuneitten ei kannata vastata. Joten jos kiinnostaa suden vakituinen seura, etkä kavahda ""alistetuksi"" tulemista, etkä toisaalta myöskään hellyyttä, niin vastaa:)

Yhteistyössä