Paikalla sterilisaatiossa käyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Mitä lääkärikäynnillä ennen toimenpidettä tapahtuu?
Jännittää ihan mahdottomasti, kun soitto kännykkään tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta*miettii jo että perunko koko jutun* :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä kävin viime vuoden elokuussa. =) Ootko siis menossa johonkin tk:hon ekaks vai ihan sairaalaan polille?

Hetki sitten soittivat sairaalasta....perjantaina pitäis mennä sairaalaan lääkärin vastaanotolle ja ens viikon tiistaina olis sitten toimenpide

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Mä kävin viime vuoden elokuussa. =) Ootko siis menossa johonkin tk:hon ekaks vai ihan sairaalaan polille?

Hetki sitten soittivat sairaalasta....perjantaina pitäis mennä sairaalaan lääkärin vastaanotolle ja ens viikon tiistaina olis sitten toimenpide
Ahaa.Eli mulle ainakin tehtiin polilla sisätutkimus ja käytiin vielä se paperi läpi mikä piti täyttää(missä kysyttiin miks haluaa sterilisaation ym..)Ja ainakin mua yrittivät vielä käännyttää etten menisi operaatioon.Ai niin ja kävinhän mä verikokeissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:

Ahaa.Eli mulle ainakin tehtiin polilla sisätutkimus ja käytiin vielä se paperi läpi mikä piti täyttää(missä kysyttiin miks haluaa sterilisaation ym..)Ja ainakin mua yrittivät vielä käännyttää etten menisi operaatioon.Ai niin ja kävinhän mä verikokeissakin.

Ok, kiitti sulle.

Yhteistyössä