A
"anne"
Vieras
Auttakaa mua, miten ehdin kaiken! Mulla olis tänään siivouspäivä, tai siis meillä, mutta haluaisin yllättää miehen ja siivota, ennen kun hän tulee kotiin
Aikaa on siis klo.16 asti. Mulla on tässä mukana tollanen konttaava vauva, jota saa vahtia koko sen hereillä olo ajan. Asunnon pinta-ala on noin 80neliötä ja huoneita on viisi sekä vessa ja kylppäri. Mä ajattelin siis:
-imuroida
-luututa
-matot ulos (jos ei ehdi tampata, ei haittaa)
-pyyhkiä pölyt
-pessä vessan ja kylppärin
-siivota työhuoneen pöydän
-vaihtaa lakanat ja tuulettaa petivaatteet
-tehdä ruokaa kahdesti (molemmat helpohkoja, molempiin menee ehkä puoli tuntia)
Lisäksi tähän kuuluisi tietenkin ulkoilu vauvan kanssa, hänen vaipanvaihdot, syötöt sekä aion myös leikkiä hänen kanssaan. Imuroida en voi silloin, kun hän nukkuu, ellen saa parvekkeelle nukkumaan. Ja siis nukkuu aamupäivällä 40 minuuttia ja iltapäivällä 40 minuuttia. Lopun ajan täytyy siis samalla vahtia häntä, kun teen mitä vain, on nopea menijä.
Missä järjestyksessä tekisin, organisoikaa mun päivä!!
Kiitos!!
Ja toivotaan, että ehdin ja että mies yllättyy 
-imuroida
-luututa
-matot ulos (jos ei ehdi tampata, ei haittaa)
-pyyhkiä pölyt
-pessä vessan ja kylppärin
-siivota työhuoneen pöydän
-vaihtaa lakanat ja tuulettaa petivaatteet
-tehdä ruokaa kahdesti (molemmat helpohkoja, molempiin menee ehkä puoli tuntia)
Lisäksi tähän kuuluisi tietenkin ulkoilu vauvan kanssa, hänen vaipanvaihdot, syötöt sekä aion myös leikkiä hänen kanssaan. Imuroida en voi silloin, kun hän nukkuu, ellen saa parvekkeelle nukkumaan. Ja siis nukkuu aamupäivällä 40 minuuttia ja iltapäivällä 40 minuuttia. Lopun ajan täytyy siis samalla vahtia häntä, kun teen mitä vain, on nopea menijä.
Missä järjestyksessä tekisin, organisoikaa mun päivä!!