Päihteet ja väkivalta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippi"

Vieras
Väkivaltarikokset alkoholin vaikutuksen alaisina ovat edelleen paljon yleisem- piä kuin muiden päihteiden vaikutuksen alaisena. Muut päihteet kategoriaan kuu- luu pääasiassa huumausainetapauksia. Kaikista pahoinpitelyrikoksista (pahoinpi- tely, lievä pahoinpitely ja törkeä pahoinpitely) tehtiin 61 % alkoholin, 0,3 % muiden päihteiden vaikutuksen alaisena ja 1 % molempien vaikutuksen alaisena. [tilastokeskus 2009]

mm. Etusivu - THL /thl-client/pdfs/47699564-6dd8-4381-973a-0d441c4fd5ba
 
Kaikki huumetapaukset mahtuvat 0,3%. Suurin osa näistä on stimulanttien käyttäjiä.

Millä vuosikymmenellä veikkaatte tapahtuneen viimeeksi niin, että kannabista käyttänyt olisi päihteen vaikutuksen alaisena syyllistynyt tälläiseen töllöilyyn?
 
[QUOTE="hippi";21961287]Pahimmillaan yli kolmannes ikäluokasta on pössytellyt. Silti kannabispäihtymyksessä tehty teko on äärimmäisen harvinainen.[/QUOTE]

sulla on tuosta vaan tilastotietoja.
 
Mulle merkka enemmän oma moraalikäsitykset ja elämänkatsomus, kun tilastot. Jos hipit sais päättää, niin täällähän heiluis kaikki maailamn ihmiset huumepäissään! ja päättömän kanssa olen ihan samaa mieltä, että elämä ei ole todellista, jos sen elää pilvessä, vaan elmä on ihan oikesti jossain muualla. Pössyttelijät eivät ole kuin raukkoja, jotka eivät pysty ottamaan elämästään vastuuta, vaan elävät jossain pilvilinnoissa paeten oikeaa elämää, johon kuuluu myös kipeät vastoinkäymiset ja jotka pitää tuntea ja kokea oppiakseen jotain.
 
[QUOTE="vieras";21961332]Mulle merkka enemmän oma moraalikäsitykset ja elämänkatsomus, kun tilastot. Jos hipit sais päättää, niin täällähän heiluis kaikki maailamn ihmiset huumepäissään! ja päättömän kanssa olen ihan samaa mieltä, että elämä ei ole todellista, jos sen elää pilvessä, vaan elmä on ihan oikesti jossain muualla. Pössyttelijät eivät ole kuin raukkoja, jotka eivät pysty ottamaan elämästään vastuuta, vaan elävät jossain pilvilinnoissa paeten oikeaa elämää, johon kuuluu myös kipeät vastoinkäymiset ja jotka pitää tuntea ja kokea oppiakseen jotain.[/QUOTE]

Jos hipit sais päättää, niin täällä oltaisiin selvinpäin, eikä vihattaisi toisia. Puoli suomea on sekaisin viinasta. Se on normi.
 
[QUOTE="hippi";21961363]Jos hipit sais päättää, niin täällä oltaisiin selvinpäin, eikä vihattaisi toisia. Puoli suomea on sekaisin viinasta. Se on normi.[/QUOTE]

up
 

Yhteistyössä