Pahoinvointia, sydänongelmia vai mitä täää on? Muilla?

rv 7+ ja pahoinvointia on enemmän tai vähemmän.

Välillä kuitenkin sydänalkaa pamppailemaan selkeästi kovemmin, tavallaan läpättää tosi tiuhaan. ja samaan aikaan kurkkua kuristaa. Mitä ihmettä tämä on??

aikapian tämä menee ohitse. Mutta vähintään kerran päivässä tätä on. Useamminkin. Alkaa jo vähän huolestuttamaan.

huomenna eka neuvola niin pitää siellä mainita asiasta. Mutta olisko täällä tietoa?
 
En edelleenkään tiedä mistä tuo johtuu mutta useammat kerrat on neuvolassa ja lääkärissä vakuutettu että on ihan normaalia ja kuuluu raskauden "iloihin" joillakin.
Mulla ollut ihan alusta alkaen ja on edelleen. Viikolla 30 mennään nyt.
 
Lääketieteellisesti en osaa ottaa kantaa siihen, mistä oire johtuu, mutta itselläni samat oireet tulevat aina pahoivoinnin yhteydessä. Minulla pahoinvointi saattaa alkaa juuri tuolla ololla tai sitten tykytykset tulevat vasta siinä vaiheessa, kun yökkääminen on jo tosi lähellä. Nyt mulla on meneillään alkuraskauden pahoinvointi, mutta samoja fiiliksiä on ollut myös migreenin aiheuttamassa pahoinvoinnissa.
 
Paapa
Vaikuttais sydämen rytmihäiriöiltä. Kaikilla (myös ns. terveillä) on niitä, ovat vaarattomia ja suurinosa ei edes niitä huomaa. Mulla se "kurkun kuristaminen" laittaa myös yskähtämään.
 

Yhteistyössä