pahoinvointi illalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mull aon sellasia oireita ilmenny, että nyt muutaman iltana ku olen emnny nukkumaa eli makaamaa sängylle ni on tullu huono ja etova olo ja mahssa vähä niinku kiertäny. On nyt kyllä aamusinki sellasta ihme oloa ollu ja maha kipee ja kauheet ilmavaivat..Ja samoin ihme vuotoa ollu ny viimiset kaks viikkoa, ihan vaaleeta, välillä joukossa rusahtavaa. Menkat pitäis alkaa vasta kolmen viikon päästä.
Mutta ihmettelen tota iltapahoinvointia...

Jollakin voi olla oireet myös illalla, tunnen erään joka kertoi että hänellä ei ole aamu- vaan iltapahoinvointi ja siksi on töissä aamupäivällä ja kotona iltapäivällä :whistle: Heillä kaksi lasta.

Mulla tollasta pahoinvointia on nykyisin alkanut olemaan ns. menkkojen oireena.

Hitto, ku outoa...Ja sori muuten, oli aika pal kirjotusvirheitä.
Mä ajattelen koko ajan, että kehittelen itelleni raskausoireita koska sitä toivon niin paljon, mutta toisaalta en halua vielä vaan vuoden ainakin haluaisin odottaa ja siks tää onkin niin kamalaa...Koulu loppuu vasta marraskuussa ja haluan sen käydä loppuun ja olla hetken töissä, ihan vaan rahatilanteen takia....
On mulla nytki vähä outo olo ja maha jännästi kipee, eikä tee mieli mitään syödä, mut väkisin söin yhen leivän...

Kaipa se testi pitää tehä ihan jo omankin mielenrauhan vuoks...Voi järkkyä..Mutta ihmettelen tätä mahakipua, ku se on sellasta pistävää ja nipistävää..outoa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaipa se testi pitää tehä ihan jo omankin mielenrauhan vuoks...Voi järkkyä..Mutta ihmettelen tätä mahakipua, ku se on sellasta pistävää ja nipistävää..outoa...

Tuota vitsillä sanoin et testi :o jos sulla on 3vkk päästä menkkojen alkamis aika ni aaaaiiika epätodennäköistä.

Yhteistyössä