?
:(
Vieras
Heippa,
onko kenellekään muulle neuvottu neuvolassa/lääkärissä, että pahoinvointia voisi helpottaa yleisesti matkapahoinvointiin käytetyillä lääkkeillä (nimi muistaakseni Postafen?)? Neuvolassa sanottiin, että näitä voi turvallisesti käyttää (kuulemma käytetty jo 10 vuotta), mutta apteekisaa taas sanottiin, että näitä ei suositella raskauden aikana.
Itselläni pahoinvointi todella rankkaa ja tiputuksessa olin viimeksikin. En kuitenkaan uskaltanut ostaa näitä pahoinvointilääkkeitä vaan taidampa turvautua taas tiputukseen...
onko kenellekään muulle neuvottu neuvolassa/lääkärissä, että pahoinvointia voisi helpottaa yleisesti matkapahoinvointiin käytetyillä lääkkeillä (nimi muistaakseni Postafen?)? Neuvolassa sanottiin, että näitä voi turvallisesti käyttää (kuulemma käytetty jo 10 vuotta), mutta apteekisaa taas sanottiin, että näitä ei suositella raskauden aikana.
Itselläni pahoinvointi todella rankkaa ja tiputuksessa olin viimeksikin. En kuitenkaan uskaltanut ostaa näitä pahoinvointilääkkeitä vaan taidampa turvautua taas tiputukseen...