H
harmailija
Vieras
miten kauan teillä raskauspahoinvointi on kestänyt ja onko siihen mitään helpotusta?tää on kyllä kaikkea muuta kuin kivaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:rv 13 loppui..ja ei mitään helpotusta.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja v:mul oli tommosta pahoinvointia edellisessä raskaudessa ja nyt tavallaan kaipaan sitä.. tuntuu ettei vauvalla voi olla kaikki kunnossa kun ei ole oikein mitään oireita :/
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja v:mul oli tommosta pahoinvointia edellisessä raskaudessa ja nyt tavallaan kaipaan sitä.. tuntuu ettei vauvalla voi olla kaikki kunnossa kun ei ole oikein mitään oireita :/
mulla ei taas ollut viime raskausaikana mitään oireita. olen huomannu myös et kun syö jotain niin hetkellisesti helpottaa..
Alkuperäinen kirjoittaja offtopic:onneksi raskausaika jo takana!
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mikä siihen auttaa? Todennäköisesti olen raskaana, huomenna teen testin. Mutta tänäänkin oli ihan törkee pahoinvointi aamulla. Inhoan muutenkin oksentamista ja oli tuskaa yrittää tänään pidätellä sitä, onneksi nukahdin uudelleen, muuten olisi tullut jotain.