pahoinvoinnista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mul oli tommosta pahoinvointia edellisessä raskaudessa ja nyt tavallaan kaipaan sitä.. tuntuu ettei vauvalla voi olla kaikki kunnossa kun ei ole oikein mitään oireita :/

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mul oli tommosta pahoinvointia edellisessä raskaudessa ja nyt tavallaan kaipaan sitä.. tuntuu ettei vauvalla voi olla kaikki kunnossa kun ei ole oikein mitään oireita :/

mulla ei taas ollut viime raskausaikana mitään oireita. olen huomannu myös et kun syö jotain niin hetkellisesti helpottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

mulla ei taas ollut viime raskausaikana mitään oireita. olen huomannu myös et kun syö jotain niin hetkellisesti helpottaa..

jep.. illaks kyl tulee se jatkuva nälkä mut kai tässä pitää olla ihan tyytyväinen. ultrassa kävin pari viikkoa sitten ja silloin mahassa oli elämää mutta ei voi olla miettimättä että jos sille kuitenkin on käynyt jotain :/

Nyt on 12+ ja pahoinvointi on ihan kamalaa vain iltaisin..aamupäivät jo pärjää, kamalin vaihe oli 5+ - 11 kun oksu lensi monta kertaa päivässä eikä mikään pysynyt sisällä. Valitettavasti en osaa sanoa mitään helpotusta kun itellä ei ainakaan ole auttanut mikään...

Mulla pahin vaihe oli 5-8 viikoilla ja sitten alkoi pikkuhiljaa hellittämään. Sanotaan että 12 viikon jälkeen ei koko aikaa ole ollut oksettava olo. Nyt on rv16 meneillään ja oksentelen enään harvemmin ja ihan oksettavaa oloakaan ei päivittäin ole, vaikka yökkäyksiä päivittäin tuleekin lähinnä joistain hajuista ja etovaa oloa on vielä ajoittain.

Mikä siihen auttaa? Todennäköisesti olen raskaana, huomenna teen testin. Mutta tänäänkin oli ihan törkee pahoinvointi aamulla. Inhoan muutenkin oksentamista ja oli tuskaa yrittää tänään pidätellä sitä, onneksi nukahdin uudelleen, muuten olisi tullut jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mikä siihen auttaa? Todennäköisesti olen raskaana, huomenna teen testin. Mutta tänäänkin oli ihan törkee pahoinvointi aamulla. Inhoan muutenkin oksentamista ja oli tuskaa yrittää tänään pidätellä sitä, onneksi nukahdin uudelleen, muuten olisi tullut jotain.

Mä olen kuullu että pahoinvointiin auttaa aika moniki asia tai sitten ei...
Hyvin henk.kohtasta mutta jotkut pitää sängyn vieressä esim omenaa tms jonka syö ennen ku nousee ylös, jotkut syö tiheästi jollon maha ei ole ikinä tyhjä niin kuulemma helpottaa...

Jotkut sanoo että raikkaat syömiset tai kylmät auttaa

Mitähän muuta...

Öö...Ulkoilu voi auttaa, terveellinen syöminen (joillaki rasvanen ruoka saa aikaan kuvotusta) ja tieten jos joku tietty ruoka saa olon huonoks niin sitä ei kantsi syyä :D

Yhteistyössä