Pahoinvoinnista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiltu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiltu

Vieras
Hei!

Odotan toista lastani rv:lla 7. Minulla ei tähän mennessä ole ollut juurikaan huono olo verrattuna edelliseen raskauteeni. Lähes joka päivä käy kyllä sen verran etova olo hetkisen aikaa että muistuttaa raskaudesta, mutta aika mietoa (toistaiseksi) ollut. En muista, missä vaiheessa aloin edellisessä raskaudessani oksentelemaan.

Onko teillä ollut suuria vaihteluja pahoinvoinnissa eri raskauksissanne? Pelottaa hieman, sillä minulla on yksi keskenmeno takana ja silloin ei muistaakseni ollut kovaa pahoinvointia. Ultran mukaan tällä hetkellä masussa kaikki ok, sydän sykkii ""pätkällä""

Kiitos kaikille vastauksista.

Ekassa raskaudessa oksensin rv 6 - 20. varsinkin viikoille 17-17 tosi runsaasti, ajoittain yötä päivää. Nyt on kakkonen tulossa ja pahoinvointi on enemmän etovaa olo, pari oksennusta tullut johtuen etten ole syönyt tarpeeksi hiilihydraatteja. ja etova olo alkoi vasta rv 8. Nyt menossa rv 13+. Luin jostain, että varsinkin jos raskauksien välillä ei ole paljoa aikaa niin keho muistaa edellisen raskauden eikä reagoi niin vahvasti. Tässä raskaudessa mulla esim ei ole rinnat turvonnett/kipeytyneet ollenkaan niinkuin ekassa.

Yhteistyössä