Pähkinäpurtavaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja putte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

putte

Vieras
Eli kysymys on tässä
Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa...ja neuvoja otetaan vastaan.
Eli mies lapsi ja minä
Vajaan 2vuoden parisuhde takana josta yhteinen lapsi joka nyt 1/2vuotias
Asumme vuokralla maalla perheeseen kuuluu myös koira 2kissaa ja hevonen
Olemme asuneet muutaman kerran aijemmin erillään minun toimesta mutta aina jostain syystä olen takaisin miehen tykö muuttnut...
lapsen synnytty mies näytti todellisen luonteensa
Mies talloo minut aina tavalla tai toisella jalkoihinsa jonka johdosta pari kuukautta sitten olin omilla reissuillani jolloin lapsi oli isänsä kanssa kotona
Kyseessä 3päivän poissaoloni kotoa.
Tein niin ja näin ja paljon väärin miestä kohtaan mutta eihän meidän "suhde" ole toiminut aikoihin...toki se ei ole koskaan mikään syy

Päätin että muutamme lapsen kanssa pois mutta eipäs se sitten ihan käynyt niin vaan mies sanoi että en saa lasta mukaani vaan lapsi jää isälleen

miesd polkee minua jatkuvasti maan rakoon haukkumalla,kertomalla kuinka huono ihminen olen ja hän on jopa puhunut viranomaisille minun olevan vaaraksi lapselle...näin hän petaa omaa petiään meidän eron tullessa että lapsi jää hänelle

olen pyytänyt apua miten pääsen tällaisesta tilanteesta poislapsen kanssa mutta viranomaiset vaan sanovat että ei voi auttaa päätös on minun...
VOI RAIVO tiedän päätökseni mutta miten ihmeessä toteutan sen niin että saan lapsen mukaani.

Mä en kestä tätä paskaa enää
miehellä on myös tapana käskeä minun painua vittuun kun alkaa mun naamani kuulemma nyppii...ja hän oikeesti tarkoittaa sitä...
ei oo kiva kuunnella kun äijä sanoo että kerää kamas ja lähe menee...

Mä tässä taannoin toivoin jo kuolevani mutta haluun elää jo pelkästää senkin takja että ketäs mies sitten vihaa jos mua ei olis olemassa...

Meillä on yhteishuoltajuus joka myös vaikeuttaa asioita:(

Toivottavasti saatte asianne kuntoon. Pakko kyllä sanoa, että tässä oiva esimerkki siitä, miksi kannattaisi odottaa vähän pidempään, ennen kuin parisuhteeseen alkaa lapsia hankkimaan. Luultavasti miehesi todellinen luonne ei ehtinyt paljastua tarpeeksi ajoissa. Lapsettomasta suhteesta on niin paljon helpompaa lähteä kuin sellaisesta, johon kuuluu jo lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Mitäs jos hommaisit nauhuri ja nauhoittaisit sitä miten mies sinua kohtelee. Olisi jotain konkreettista materiaalia tulevaisuutta ajatellen.

Tuli sama mieleen...
Muuttuvat ne pitkäänkin jatkuneet suhteet lapsen tulon myötä joskus ikävällä tavalla, kuten olemme näiltä sivuilta lukeneet. Mutta toki riski pienenee, mitä pidempään toisen tuntee.

Lapsukainen oli ylläri vaavi...toki todella toivottu mutta ei suunniteltu joten eipä siinä sitten mietitty kauanko ollaan yhdessä oltu...
kyllä se harmittaa kun toinen näyttää todellisen luonteensa nyt vasta kun itse odotin onnellista perhe elämää enkä tämmöistä helvettiä:(