pahinta...

  • Viestiketjun aloittaja aviomies
  • Ensimmäinen viesti
aviomies
...mitä meikäpoika tietää on mököttäminen riidan yhteydessä!

Itselläni sattuu olemaan tällainen mököttäjä puolisona ja tämän asian kanssa olen TODELLAKIN helisemässä!!! :kieh:

Oli riita sitten mistä tahansa, on seurauksena 88 %:n varmuudella ikuisuuteen kestävä mököttäminen ja hiljaisuus. 5-6 -vuotisen historiamme aikana hän on varmaan yhden kerran pystynyt aloittamaan keskustelun, mutta muuten (noin miljoona kertaa), rauhantekijä olen minä.

Joskus käynyt mielessä, että koitanpa kuinka kauan tätä mykkäkoulua kestää, mutta kun on lapset ja arki, ei kireä ilmapiiri oikein toimi ---> eli taas rauhaa rakentamaan.

Ja montako kertaa hän on minulta pyytänyt anteeksi tätä murjottamistaan ja valittanut "kun ei vaan saa sanoja suustaan ja on paha olla" jne. mutta seuraavalla kerralla taas sama pas**a.

Jotenkin se "syö miestä" ja tavallaan laskee itsetuntoa lähteä joka kerta normalisoimaan tilannetta ja antaa tavallaan periksi jälleen kerran -jopa joskus (riippuu riidan aiheesta) myöntyä hänen kannalleen.


Kun ei vaan jaksa


Toimikaapas nyt "amatööripsykologeina" ja antakaa mieltärauhoittavia vinkkejä/neuvoja tai edes kokemuksia samasta...

Tack

ps. nytkin vedetään jo kolmatta vuorokautta
 
heip..juu tiedän tunteen..hyydyin kans ainaiseen mökötykseen miekkosen puolelta ja tein todella niin, et en puhua pukahtanut..meni viikko ja ukon oli pakko tulla avaamaan keskustelu ja kas kummaa kun huomas, et ei se niin vaikeaa ollutkaan niin mökötykset loppu:):)
oli kyl rankka viikko, mut päätin, et periks en anna niin ku ennen olin antanut..ja toimi meil hyvin..nii ja juu meil on kans lapsia, jotka ei ees pahemmin asiaan kiinnittäneet huomiota (ovat kyl aika pieniä)..
tsemppiä..
-merja-
 

Yhteistyössä